SDU resultatene er klare!

https://www.sdu.dk/selvbetjening/optag/login.jsp ligger nå resultatene av samtalene i kvote 2!

(jeg fikk en plass, hurra!!!)

Jamen jeg håber da studmed.dk og dennes brugerer har været en hjælp - der har da i hvert fald været godt gang i debat forummet “kommende studmed” den seneste tid…

Tusen takk for hjelpen fra alle her på studmed.dk!!! :wohow: :doc:

HEYYYY!

Jeg blev sgu også optaget!!!

Det er det største der er sket i hele mit liv!!!

Tusind Tak for hjælpen til alle fra Studmed.dk

Mvh
Lars

tillykke, velkommen til starten på nogen i aldrig vil glemme, og forhåbenligvis ikke vil fortryde.

mvh
svend

YIIIIIIIIIIIIIIIH–HAAAAAAAAAAAAAA!!!

(og ja Frold, jeg ved godt jeg råber :stuck_out_tongue: )

Må være kommet ind pga. kønskvottering, for jeg mindes ikke den samtale som et drejebogseksempel på, hvordan en jobsamtale skal tackles og troede, det var Michelangelo, som havde malet det Sixtinske kapel.

SDU: Den eneste menneskelige måde at behandle kvote 2 ansøgere på! Kun <2 i tvivl-helvede er sgu godt gået. Her kunne Århus og København godt lære lidt:
Lav en venteliste som på SDU, så de kvote 2 ansøgere, man ved vil komme ind, kan få besked og så lav en venteliste for dem som måske kommer ind.

Krede

P.S. er der andre fra hold 45 (samtale d. 26/5) som er kommet ind?

Det har han da også - ihvertfald loftet… ??

Men tillykke med det…

Jamen tillykke til alle jer kommende SDU medicin studerende. Gælder mig til at se jer alle i fredagsbaren - og forhåbentlig også i studenterorganisationerne. Well doktors…later :smiley:

Det har han da også - ihvertfald loftet… ??
[/quote]

Navnet de formentlig ville have fat i, var nok Luigi Mascagni, som drev Luigi’s Malerservice den gang. Han malede både de udvendige og indvendige vægge… Det er basal almen viden!

Hmm… Jeg fik en plads på ventelisten :roll:

Nogen der ved hvor mange der er på den venteliste, om de sætter alt for mange på den liste i forhold til det antal der får en plads…? Nitte, at man ikke kan se hvilken plads man har…

Suk

p.s. Tak for hjælpen folks!

arj spørger de om sådan alm. viden ? måber
Troede det var sådan en slags motivationssamtale for at se om ansøgerne virkelig vil ind.
Der kan man bare se :slight_smile:

[quote=“lindse”:dqjxsm8x]arj spørger de om sådan alm. viden ? måber
Troede det var sådan en slags motivationssamtale for at se om ansøgerne virkelig vil ind.
Der kan man bare se :slight_smile: [/quote]

Jeg tror heller ikke det var til samtalen, at det spørgsmål blev stillet, men jeg ved det da ikke. Jeg tror nærmere det var i Multiple Choice prøven, hvor de åbenbart spørger om alt mellem himmel og jord.
Til selve samtalen er emnet vist mere motivation osv.

Tillykke med det allesammen 8) Forude venter mange års slid og slæb med de tunge bøger.
Som vores guru i anatomi på SDU, John Chemnitz, sagde lige efter at vi startede, at “det er det lange seje træk der skal til”. Oh man, hvor fik han ret :shock:
For mit vedkommende kan jeg sige at det hidtil har været 80% sidde på min flade og terpe og 20 % forståelse…nå, men anyway så er det et fedt studie, ses :smiley:

jeg må lære meg dansk :slight_smile: Hva betyr “sgu”?

Prøvespørsmål:
fargene i det tyske flagget
Hvem har malt “Skrik”
Hvilke land grenser Makedonia til?
Hvor langt er et maraton løp?
Hvilke av følgende forfattere er ikke en eksistensialist?
Hva betyr cyanose?
Hvor mange slag slår hjertet i løpet av et døgn?
Hva symboliserer de fem ringene i det olympiske flagget?
++++++

Nå får dere en ide om hva de spør om.

“sgu” er en forkortelse for “så gud” (tror jeg nok - det er en slags bandeord) og kan vel oversættes til noget i retning af “flankern-file-meg”…hø :wink:

Ja, udtrykket ovenfor var lige lovligt hjemmestrikket og efter en tænkepause tror jeg faktisk at jeg har fundet en norsk pendant til det danske “sgu” - nemlig “jaggu meg”…

[quote]Det har han da også - ihvertfald loftet… ??

Men tillykke med det…[/quote]

Hehe nånå, så var det de andre i gruppen, der var galt på den

No, Sir! Luigi tabte enterprisen til Rafals Vennetjenester, som modtog betaling i jydedollars.

Hihi - du er godt igang med danskglosene allerede?! :book:
Sgu er vel egentlig et ord som understreker/forsterker betydningen av det man nå skal si - på norsk er vel beste sammenligning “fy søren” eller noe i den retning… :bash: Det må du sgu gøre = det må du søren meg gjøre!

Jeg er simpelthen så glad for at jeg er blevet optaget.
Det er simpelthen som en drøm og jeg niver mig dagligt i armen for at
se om jeg drømmer :bash: .

Jeg gider ikke en gang holde ferie, nu vil jeg bare i gang!!!

I 1998 fandt jeg ud af at jeg ville være Læge og nu i 2005 er det endelig lykkedes mig at blive optaget :!: :up: .

Jeg er simpelthen så lykkelig. :oops:

som vist nok er en forkortelse af “så sandt gud vil”. Det minder mig lidt om hvordan muslimerne nogle gange snakker.

Hej Allesammen

Tillykke og tillykke til mig selv…HAR FAAET EN PLADS :shock:

Lige et spoergsmaal???

Alle de ting som jeg ikke havde dokumenteret til den 15 marts? eller de faa ting!! har de stadig betydning selvom jeg er blevet tildelt en studieplads?

Altsaa behoever jeg stadig at sende diverse dokumentation?

Et andet spoergsmaal…jeg havde paa mit prioteringsskema andre uddannelser, som jeg ikke har sendt ansoegninger til endnu (kvote 1), de var prioteret under medicin SDU, er det ikke fuldstaendigt ligemeget om jeg sender eller ikke goer?

Haaber i kan hjaelpe

ta ta