SDU resultatene er klare!

JEG ER OGSÅ KOMMET IND!!! JUHU!!!

Gratulerer Shif og Linn!

:up:

[quote]Alle de ting som jeg ikke havde dokumenteret til den 15 marts? eller de faa ting!! har de stadig betydning selvom jeg er blevet tildelt en studieplads?

Altsaa behoever jeg stadig at sende diverse dokumentation? [/quote]

Ja, jeg tror du må gjøre det så fremt du ikke allerede var kvalifisert med de dokumenter du sendte inn. Ta kontakt med:
Carolin Lemke Jensen
Studiekontoret
Syddansk Universitet
tlf. 6550 2096

G.

Hej allesammen!
Tusind gange tillykke med jeres flotte resultater, er også selv kommet ind, hvilket jo er fantastisk. Håber I bliver glade for Odense, har selv boet der et år, og er meget tilfreds med det. Glæder mig til at se jer d. 1.9 (forhåbentligt) ellers ses vi måske d. 1.2.06
:lol: Kh Helle

[quote=“Shif”:1ga6dekr]Hej Allesammen

Tillykke og tillykke til mig selv…HAR FAAET EN PLADS :shock:

Lige et spoergsmaal???

Alle de ting som jeg ikke havde dokumenteret til den 15 marts? eller de faa ting!! har de stadig betydning selvom jeg er blevet tildelt en studieplads?

Altsaa behoever jeg stadig at sende diverse dokumentation?

Et andet spoergsmaal…jeg havde paa mit prioteringsskema andre uddannelser, som jeg ikke har sendt ansoegninger til endnu (kvote 1), de var prioteret under medicin SDU, er det ikke fuldstaendigt ligemeget om jeg sender eller ikke goer?

Haaber i kan hjaelpe

ta ta[/quote]

Du skal stadig indsende dokumentation.
Havde en kammerat der blev optaget på kvote 2, dumpede sin kemi på GSK og kom ikke ind. Blev dog optaget året efter.

/C

da jeg i sin tid blev optaget på kvote 2 i SDU fik jeg at vide i studievejledningen at sålænge jeg var blevet kaldt til samtale og fået bekræftelse, behøvede jeg ikke at sende dokumentation ind, så mit svar er nej, men det skader da ikke at gøre det for en sikkerheds skyld

Er det ikke kun hvis det at man dumper, gør at man ikke opfylder adgangskravene?
Der står i det brev jeg har fået “Optagelse i kvote 2 er kun mulig, hvis du har eller opnår 8,0 i gennemsnit på dein gymnasiale eksamen eller i fagene matematik, fysik ,kemi, dansk og engelsk inden 1. juli.”
Kan det ikke være på baggrund af dette at din veninde ikke kom ind?

Hvorfor vælger man ikke at snakke med en studievejleder om sådanne sager? Det er trods alt deres arbejde! Studmed er et forum centreret omkring medicinstuderende, og vi vil hjertens gerne med spørgsmål relateret til det at være medicinstuderende, men det andet ligger jo langt uden for vores kompetencer!

Er det ikke kun hvis det at man dumper, gør at man ikke opfylder adgangskravene?
Der står i det brev jeg har fået “Optagelse i kvote 2 er kun mulig, hvis du har eller opnår 8,0 i gennemsnit på dein gymnasiale eksamen eller i fagene matematik, fysik ,kemi, dansk og engelsk inden 1. juli.”
Kan det ikke være på baggrund af dette at din veninde ikke kom ind?[/quote]

Det kan såmænd godt være.
Kender ikke de dybere detaljer…