Vibe: Haha, “onder”, ja fysiologi kan godt være lidt en dræber nogle gange :lol: Uh, det er svært. Personligt kunne jeg ikke beslutte mig, så jeg købte Boron&Boulpaep fra ny (fordi den er så smuk :silly: ) og så Rhoades&Bell som brugt. Hvis I ikke allerede er med i boggruppen for brugte bøger på medicin og biomek, er det en god idé.
Jeg er ikke selv medlem af FADL, men har hørt godt om deres studieteknik-kurser. Man kan godt komme til deres kurser som ikke-medlem, men det koster så også lidt. De er vidst begyndt at køre med en timepris :cheer:
Har du/I overvejet at kigge på frivillige organisationer? Jeg er selv med i én, og der er jo Sundhedsmekka, der bliver afholdt snart i én af kantinerne, hvor man kan høre lidt om f.eks. SAKS, Sexekspressen, undervisning for folkeskoler og alle mulige andre :lol:
DSK: De holder faktisk et kursus for B5. Det tror jeg nok en del tager til, fysiologien er lidt tung at danse med nogle gange 
Hold da op, wow. Det ville jeg ikke finde okay. Det er jo meningen, at man skal kunne klage over undervisningen uden at blive peget ud. Men jeg synes, at I burde skrive om det i jeres evalueringsskema af modulet. Mange gider ikke udfylde dem, fordi de tror, at det ikke ændrer noget, men underviseren er NØDT til at læse evalueringerne. Så han/hun bliver konfronteret med den kritik, der nu end er. Og det kán faktisk godt ændre.
Boron&Boulpaep er fantastisk. Ikke altid spændende og meget tung at danse med, men forklarer bestemt tingene godt. Jeg er svært glad for den :lol:
Det kan jeg godt forstå. Jeg pendler ikke selv og har kun ca. 15 min. cykeltur fra uni, men jeg kan faktisk rigtig godt lide, når der er lidt tid imellem timer, fordi så plejer jeg at gå på læsesalen, så jeg ikke behøves og sidde med det om aftenen. Men er dog mest fan af at møde sent, f.eks. kl. 12-14-stykker, og så tage på læsesalen kl. 8. Der er altid plads det tidspunkt. Lidt mere tricky senere :lol:
Tænker I på at gøre brug af læsesalen/har gjort brug af? Jeg kender mange, der slet ikke kan koncentrere sig i læsesalen, fordi det er alt for seriøst, men nogle andre elsker det