Sdu unitest 2020

Hej
Skal op til unitest i morgen sdu 2020, nogle gode råd?

1 Synes om

Hej

Jeg har lige været til den i dag. Det ikke for at skræmme men den tekniske del var mildest talt skrækkelig. Jeg vil anbefale dig VIRKELIG at være tålmodig når du skal have kontakt til overvågningsprogrammet. Jeg ventede omkring 2 timer på at kunne komme i gang! Man kan nok forstille sig hvilket stress helvede dette var for mig. Så derfor ikke for at skræmme men ville ønske nogen havde fortalt mig det så jeg ikke panikkede.

Ift testen er den svær - meget svære en deres øve test. Meeen husk på det er meningen og mange har det ligesådan! Mit råd vil være brug mindre tid i starten så du ikke skal gætte dig gennem 20-30 spg til sidst. Held og lykke! :slight_smile:

Jeg skal også til unitest imorgen. Er der stadig sproglig og medmenneskelig tænkning med i testen, som der er i nogle af deres øvetests? :slight_smile:

Jeg skal op kl. 10:40. Jeg er sgu lidt nervøs, synes det er enormt svært at vurdere hvad man kan forvente at testen! Men hvad jeg har hørt, er den ikke nem. Men som Ida siger, så er det selvfølgelig også meningen. Prøver at holde hovedet koldt :blush: hvad med dig, hvad tid skal du op?

Jeg skal først op kl 16. Og held og lykke

Held og lykke og håber i klarer den. Vi må bare gøre vores bedste og holde humøret oppe. Jeg øver mig lige nu, så må det bringe hvad det vil. Der er jo forskellige øvelser, så nogle kommer man jo til at klare bedre end andre, sådan er det jo

Ja, lige præcis. Har også taget nogle forskellige tests for at øve mig, men synes helt sikkert det har været svært at forberede mig til den

1 Synes om

Jeg har tænkt på at måske lade være med at gå på til unitest, fordi medicin studiet virkelig er hårdt, og derfor heller bliver sygeplejeske, fordi dem har vi også brug. Lige nu står jeg meget fast i sygeplejeske her til morgen fremfor medicin. Så jeg slipper for unitest

1 Synes om

Jeg har truffet den beslutning om at læse sygeplejeske frem for at læse medicin. Derfor al held og lykke til jer som skal til unitest, krydser finger for jer

2 Synes om

Hei, hvor mange spørsmål var det og hvor lang tid hadde man?

Tog den i nat. Der var 95 spørgsmål og man har 150 minutter :blush:

1 Synes om