SDU - vinterstart trods højere alder?

Hej!

Jeg tænkte lidt strategisk da jeg i sin tid sendte kvote 2 ansøgningerne afsted og mente klart at det ville være til min fordel først at starte om vinteren, hvis det blev SDU, grundet flytning, nyt job osv.

Er jeg den eneste der har tænkt sådan - fordi det skræmmer mig en lille bitte smule at jeg måske er den eneste over 25 år som starter i feb…? :slight_smile: Intet ondt ment ifht. alder - ved godt at det langtfra betyder alt - men alligevel, vil ikke være eneste oldie på mit hold :silly:

Jeg startede også om vinteren, til trods for jeg var 26 på daværende tidspunkt. Ellers passede det nemlig ikke med afvikling af arbejde, salg af bil, osv.

Okay, vi var ikke mange på +26 år der startede på modul 1 i feb. 2009. Men der var da et par stykker. Du er helt sikkert ikke alene :wink:

Nåh det letter lidt at høre det :slight_smile: Jeg kan ikke se mange praktiske fordele ved at starte om sommeren, da jeg har arbejdet fuld tid. Men nu glæder jeg mig også bare til at komme igang. Tak for svar! :slight_smile: