SDU Vinterstart

Jeg tænkte på om der er nogen der ved hvornår man får noget information om vinterstart?
Jeg glæder mig vildt meget til at starte på SDU her til februar, så jeg tænkte på om der måske var nogen der vidste hvornår man nogenlunde kan forvente at få studiestartsinfo? :slight_smile:

Hej Laura,
jeg startede selv på SDU om sommeren, så jeg kan kun bruge den erfaring desværre. Jeg mindes det tog et stykke tid inden vi fik information om selve studiestarten, d. 15. august modtog vi mails om de første par dages forløb, og vi startede med de sociale arrangementer d. 30. august. Vær opmærksom på, at de sender information på din sdu mail.

I går blev der dog lavet facebookgruppen for studiestart i vinteren 2014:


Her vil du kunne høre om nyheder når de kommer og komme i kontakt med dine nye medstuderende og tutorer - de ved sikkert mere end jeg :slight_smile:

Tusind tak for hjælpen :slight_smile:

Hej Laura, som GH Knudsen skriver er der ikke rigtig noget officielt meldt ud endnu, men jeg kan sige at vi har ferie i uge 4, så mit gæt vil være at i skal starte i uge 5. Det er mandag d. 27 jan, og så skal du nok forvente at der muligvis kan være sociale arrangementer allerede fra om torsdagen inden, d. 23 jan, så prøv at hold kalenderen åben for muligheder :wink: