Selvarrangeret tidligt klinisk ophold i kbh. Hvor?

Jeg planlægger at skulle i tidlig klinisk ophold til sommer, når jeg har afsluttet 4. semester.
Jeg vil tage opholdet på et hospital i københavns området. Er der nogen med tidligere erfaringer fra en god afdeling, der kan anbefales? :nurse:
Mvh Anna

Jeg har været på Øre-Næse Hals Kirurgisk på Rigshospitalet, sidste sommer også efter afslutning af 4. semester. Det var en ganske god afdeling hvor der udover 5 operationsstuer også er et ambulatorium, så der er mulighed for at opleve allemulige sider af specialet og generelle læge procedurer. De er også tilknyttet traumecentret i vagten, så der er mulighed for at se nogle rigtige spændende ting. Jeg fik også lov til ganske mange ting i løbet af de to uger jeg var der, følte bestemt ikke at jeg bare stod og kiggede. Så den afd. kan jeg anbefale.

Jeg vil anbefale dig kardiologisk afdeling på Bispebjerg Hospital. Der er travlt og meget interessant at se til. De er flinke til at indkludere studerende, også når det går hektisk for sig. Og der er mulighed for at rende over på den nærved liggende skadestue. Så det kan kort sagt stærkt anbefales at søge på denne afdeling.

S