Septemberstart v sdu

Hey alle

Jeg har været så heldig at få en studieplads hos sdu, men jeg ved stadig ikke hvornår jeg skal starte? Er der nogen der ved hvor aldersgrænsen ligger for en septemberstart på sdu i år?

[quote=“mehr”:29zgcqff]Hey alle

Jeg har været så heldig at få en studieplads hos sdu, men jeg ved stadig ikke hvornår jeg skal starte? Er der nogen der ved hvor aldersgrænsen ligger for en septemberstart på sdu i år?[/quote]

Jeg bliver 22 til oktober og skal starte til september. Hvor grænsen præcis er kan jeg desværre ikke hjælpe med. Har du ikke fået et brev?

Jeg bliver selv 22 til november, så det må være tæt på :smiley:

Nej, jeg har ikke fået noget brev i dag, og jeg tager afsted på ferie i morgen. Det var desværre ret dårlig timing.

Så tror jeg godt du kan regne med at vi ses til september :smiley:

Jeg kan så lige fortælle at der er introduktion fra den 25. august, og at du skal bekræfte at du stadig ønsker pladsen senest den 8. august.

Så det skal måske ordnes inden ferien?

Jeg har allerede bekræftet min studieplads :smiley:

Jeg er også kun væk i en uge, men det er stadig surt at skulle vente på svar. Det besværliggør også lidt min kollegiesøgning, da jeg jo gerne vil vente lidt, hvis jeg nu skulle starte i februar.

Venter også stadig på svar om sommer eller vinterstart. Jeg er optaget og har bekræftet pladsen. Men men men da posten endelig kom idag var der ikke noget optagelsesbrev med til mig? Jeg bliver 21 sidst i september. Er der nogen, der har nogenlunde samme alder, som ved hvornår de skal starte?

Jeg er 19 og har heller ikke fået noget brev, men derimod en bekræftelse på nettet, hvori der IKKE stod noget om vinterstart. Skal jeg så gå udfra at jeg bare er heldig og er kommet ind på sep. start? Hvordan kan det være at os fynboer ikke har fået brev??

Jeg er 20 år, og bliver 21 her til August og jeg skal starte til september :slight_smile: - Hvis det hjælper nogen?

= septemberstart til mig! :smiley:

Også septemberstart til mig! :smiley:

Er her andre end mig der på ingen måde kender nogen i Odense ? :stuck_out_tongue:
Er en smule skræmt men også spændt!

Heyyou så er vi to! Jeg kender heller ikke nogen i Odense. Og er også lidt spændt, men glæder mig meget til at møde en masse nye mennesker!

Jeg kender heller ikke Odense, og heller ingen der bor der. Så det hele er også nyt for mig :slight_smile:

Hvor i landet kommer i fra?

Jeg er selv fra sjælland :smiley:

Jeg kender stort set heller ikke nogen i Odense. Bliver spændende at møde alle de nye mennesker og lære en ny bo at kende :slight_smile:

Er selv fra Aarhus / Randers

Jeg er selv fra Horsens. Hvad har i andre af planer mht. bolig?

Jeg kommer fra Viborg :slight_smile: Jeg er hvertfald nødt til at flytte til Odense. Så leder med lys og lygte efter bolig, men synes ikke at kunne finde noget. Ellers er jeg skrevet op på den fælles opnotering.

Bo billigt, hvilket nok betyder kollegie. Men hvis jeg finder nogen at bo sammen med i en større lejlighed og det stadig er billigt, så er jeg frisk på det :slight_smile:
Så hvis der er nogen derude som finder noget og mangler en roomate, så skriv endelig, så kan vi måske finde ud af noget :slight_smile:

Jeg leder også efter lejlighed og et værelse hvor man evt. kunne bo med nogen, men er også skrevet op på den fælles side med kollegier :smiley:

Vil virkelig også gerne bo derover med det samme, så man ikke går glip af alt det sociale :smiley:

Jeg har snakket med nogle af boligselskaberne på den fælles opnotering i dag. Jeg fik det indtryk at medmindre man søgte ALT inkl. fælles bad og toilet kunne der være meget lange ventetider. Nogle steder blev der nævnt helt op til 2 år. En ét værelses i Vollsmose var væsentlig nemmere at komme til, hvis man kunne “nøjes” med det.