Septemberstartere - skriv uni og hold!

Hej,

I en anden tråd begyndte folk at skrive hvilket universitet og hold de var startet på. Måske vi skulle fortsætte den tråd her?

Jeg er selv kommet på AU hold 1.

Hvad med Jer? :slight_smile:

Kan ikke lige se meningen med tråden - folk har vel fået deres respektive intromateriale hvor de kan se hvem de eventuelt er kommet på hold med

Hvad nu hvis folk var startet på samme hold? Ville der så ikke være lidt at snakke om? 8)

Nu har jeg fx opdaget, at Lunderen starter på samme hold som mig.

En tråd som denne måtte jo komme :smiley:

Fint at holde det til een tråd…

Mange flytter til og starter et nyt sted og så er det da meget sjovt at få sat ansigt på nogle af dem man har debateret med her i forumet og så føler man sig måske ikke så “ny” ?

Skægt at vi er på samme hold KroOze!! :smiley:

Det blir kanon i næste uge!

AU Hold 4.

Bliver kanon at komme igang. :book: :up:

Jeg skal også gå på AU hold 4. Glæder mig helt vildt.

Kan hold forøvrigt nogenlunde oversættes med klasse på gymnasiesprog?

Næææ… dit hold er dem du har hold undervisning med… men folk springer rundt mellem holdene og hopper på de der passer en bedst - det er sgu ufedt at skulle vente 2 timer på holdundervisning fra 14-16, så tager man da det hold kl. 12… :wink:

Så der er ikke meget “klasse” i det…

Hmm, det lyder meget mærkeligt, for jeg har modtaget en liste med en masse navne på, og så står der, hvilket hold, de skal gå på. Men hvorfor laver man så meget arbejde, når folk alligevel vælger hold efter deres eget forgodtbefindende?

Det er vel heller ikke menigen at man skal springe rundt på hold - men fakta er vel at inde i semestret er det max 1/2 af holdet der er der den anden halvdel er “andre”…

Men det vil du snart erfarer…

Okay, i starten gør folk som der bliver sagt, men når du kommer et par semestre hen vil du se at du har fået andre vaner :smiley:

Hæhæ - sådan er det vel egentlig ofte i mange situationer. Men jeg venter og ser, hvordan det bliver :slight_smile: