Sidefag B9 og B10 på 4. semester

Hejsa,
Jeg overvejer at tage både B9: diagnostiske metoder og B10: forskningsmetodologisk grundkursus samtidig med de almindelige fag på B7 /B8. Er der nogen der har erfaring med det som kan sige om det er en god ide?

Jeg tog Diagnostiske Metoder sammen med B7 uden problemer, og jeg ved, at mange andre også har gjort det. Diagnostiske Metoder ligger jo også rimelig tidligt i modulet (eller det gjorde det i hvert fald dengang?), så man kan hurtigt få det overstået og så koncentrere sig om B7.

Forskningsmetodologi tog jeg sammen med B4, og det gik også fint. Jeg ville nok være lidt mere bekymret for at tage det sammen med B8, da jeg synes, at B8 var en del mere krævende end B4 - men det er jo individuelt, hvad man synes er svært! Og forskningsmetodologi er jo også med hjælpemidler og kræver ikke den store forberedelse (efter min mening), så med mindre eksamen er placeret lige i dagene op til B8, kan det sikkert sagtens lade sig gøre!

tak for svar @kaffetak :smiling_face:

Hvad går diagnostiske metoder helt præcis ud på, og hvor meget tid skal der bruges på den?

Hvor meget arbejdebyrde vil du mene der er? Jeg tænker jo det er begrænset, når eksamen er 1 time