Skal pdamed.dk være danske sproget?

Hejsa

Måske en lidt sær overskrift, men det jeg mener er om en kommende ny udgave af pdamed.dk skal være dansk eller engelsksproget, således at forumet f.eks. blev oversat til danske eller det gør måske ikke noget?

Jeg vil gerne have så mange som muligt giver deres stemme, så vi kan optimere pdamed.dk i fremtiden!

frold kigger ned i krystalkuglen - jeg ser der tegner sig et billede…

Jeg har forsøgt med danksproget version og hele lortet gik i ged. Jeg er IKKE meget for at prøve igen og min overbevisning er stadig, ligesom med faglitteratur, at engelsk er det mest fornuftige sprog, og det er jo mig der bestemmer… :twisted:

Jeg tror meget nemt, at spørgsmålet kan misforstås:
Skal debatten være på dansk el. engelsk?
el.
Skal hjemmesiden være skrevet på dansk el. engelsk?

Personligt har jeg svaret på det første, og først da Christian skrev sit indlæg forstod jeg hvad Frold mente…
Faktum er, at jeg slet ikke har tænkt over, at hjemmesiden er bygget op på engelsk!
Jeg tror efterhånden de fleste (især medicinere) er så vant til at læse på engelsk, at det kan være det samme.
Jeg kan sagtens forstå Christians argument og det har min fulde opbakning: Lad være med at bruge tid på noget så ligegyldigt. Der er vigtigere ting at tage sig til…