Skal vi bytte? Ø:Vinterstart H:Sommerstart

Jeg er blevet optaget på KU med start i september. Nu er det sådan at jeg ikke bor i hovedstaden i øjeblikket, og jeg kunne godt bruge lidt mere tid at løbe på, til at finde et sted i byen hvor jeg kan finde læ og holde bøgerne tørre.

Så hvis der er nogen som skal starte til februar, og er über ivrige for at komme i gang allerede til september: Skal vi sige bytte-bytte-købmand?

Drop mig en besked, og vi kan snakke nærmere om det.

vh

Simon

Hej Simon - Tillykke med det! Jeg er netop også kommet ind på medicin (KU) til september, selvom jeg har ønsket februarstart… Det lyder da rigtig fint, hvis man kan bytte - har du undersøgt, om man virkelig kan det? For så vil jeg rigtig gerne vide, hvordan? Hilsen Sofie. Ps hvis du får et byttetilbud i overskud, så er jeg lykkelig aftager (-;

Min erfaring er, at en del ønsker at være sommerstartere fremfor vinterstartere. Derfor plejer KOT/Tilmeldingssekretariatet i Fiolstræde at kunne opfylde en evt. ombytning. Kontakt dem for nærmere information. Mød evt. op dernede - kunne forestille mig at linjen er rødglødende.

Det lyder godt! 1000 tak for hjælpen! Bor desværre i Odense, men jeg riger straks på mandag!

Jeg har en vinterstart i kbh i 2008. Jeg vil meget gerne bytte den til en sommerstart!
Kan vi lave et smart byt?
Jeg har snakket med KOT.