Skema

Jeg har nu været på e-learn for at finde mit skema da jeg starter på SDU her til februar…

Jeg har ikke kunne finde mit skema, og vil lige hører om der var nogen der ville fortælle mig hvor jeg kan finde mit skema henne?

Vil bare gerne se hvad vi skal lave og hvad vi skal læse m.m.

Du skal gå ind på STADS. sso.sdu.dk og så studenterselvbetjening.

Der skal du så gå under og udskrifter og så “danne” den :slight_smile:

Læseplan findes i modul 1s studyguide.

Hej,
Jeg kan af en eller anden grund ikke åbne PDF-filer og dermed ikke mit skema. Kan man se det andre steder? Der er rigtig mange ting på sso.sdu.dk jeg ikke kan åbne… Kan se at jeg er på hold D - er mit skema så ens med andre på hold D?

Ja, det er det. Har du ikke installeret acrobat reader, eller hvorfor kan du ikke det? Du får brug for at kunne det fra dag 1 uanset hvad :slight_smile:

jeg kunne ikke åbne mit til at starte med, men jeg blev bare ved med at prøve til der stod “færdig” ude i siden, og så kunne jeg godt åbne det. - og jeg har ikke adobe reader.

  • acrobat reader

Som Sine rigtigt nok har bemærket, så skal udskrifter fra “Selvbetjening” lige have et øjeblik fra de er dannet til de kan åbnes - som der også står ganske tydeligt på hjemmesiden. Klik på opdater et par gange, og så skulle den gerne være dannet :wink:

Jeg har adope reader og acrobate reader. Jeg kan godt danne den, men ikke åbne den. Der kommer en boks op hvor der står “internet er holdt op med at fungere”… Men det er vigtigt når vi starter at jeg kan åbne PDF herhjemme?