Skift fra SDU til AU?!

Ville høre om der er nogen der ved noget eller har erfaringer med at flytte studie fra SDU til AU?
Ved godt at det under ingen omstendigheder kan lade sig gøre inden kandidatdelen, men hvor nemt er det til den tid??

Med al respekt tror jeg du får mere ud af at diskutere det med din studievejleder, end herinde. Det sagt skulle det efter sigende ikke være let

Jeg tror det er bedst, at man tale med studievejlederen på AU. Sidst jeg forhørte mig, skulle man mindst tage et sem. “om”, hvis der overhovedet var plads.
Det er ikke kun medicin det er svært at overflytte til, det er stort set alle studier ved AU. Jeg har hørt om andre studieretninger, hvor man bliver tvunget ud i 1½ år mere med næsen i bøgerne.

/Stride

Må jeg spørge om hvorfor du ønsker at skifte?

Hejsa - det er korrekt at du for mest ud af at snakke med studievejleder, men det lykkedes for mig i sin tid. Så hvis du virkelig er heldig og har gode nok argumenter (jeg tror ikke helt det er nok med almindelige kærestesorger etc.) kan det lykkedes. Jeg selv blev overflyttet efter endt 6 semester på en 13 semesters ordning på SDU og skulle starte på 6 semester Århus, men på en 12 semester ordning… så faktisk ingen spild… Held og lykke… :!: