Snit, snit og atter snit!

Som i nok kan regne ud af mit brugernavn, så bliver jeg student i år - jubiii! og vil selvfølgelig frygtelig gerne læse medicin, problemet er bare, at jeg er en smule i tvivl om mine prioriteringer… Er det for voldsomt at satse på KU som 1. prioritet, når mit snit er 10,3 exkl. bonus på 1,08??

Og hvis jeg så kommer ind, er det så muligt at arbejde 1-2 gange om ugen ved siden af - pånær i eksamensperioderne selvfølgelig! :slight_smile:

Du spørger - helt seriøst endda - om hvorvidt et samlet snit på 11,1 er nok til at lukke dig ind i paradis? Mate, du behøver ikke engang krydse af i feltet med, at du er frisk på en standby-plads.

Og ja. Eksamensperioderne bør man også kunne arbejde i, hvis man (ligesom jeg) starter eksamensperioden en måned før alle andre :wink:

11,1 burde være nok. Lad nu være med kun at søge et sted - det er simpelthen så dumt som noget kan være.

Så snart du er optaget (dvs 30. juli) så meld dig ind i fadl og søg ind på deres SPV-kurser. Lad være med at vente til rusturen - såkan du nemlig komme til at vente længe på at komme i gang. :roll:

ÅH TAK! :slight_smile:

  • det lyder godt, jamen jeg regner bestemt også med at lave prioriteringer da. :slight_smile:
    Og det med FADL kurserne lyder godt! tak tak for hjælpen, så vil jeg se frem til en dejlig sommerferie og forhåbentlig en lækker start på studiet! :mrgreen:

Det er bare et rigtigt godt råd, tak for det Struensee!

Mvh
Mignon