Søger feedback til motiveret ansøgning

Hej alle studmed´er!
Jeg ved godt jeg er lidt tidligt ude, men havde alligevel håbet på at at få lidt feedback på min motiveret ansøgning. Har inderligt brug for at en anden læser den igennem og kommer med noget konstruktivt kritik, det vil betyde virkelig meget.

På forhånd tak!

Hej.
Hvis du smider den op på forummet, så skal jeg nok kigge på den.

slettet

Jeg er ikke studerende, så jeg kan nok ikke give helt vildt meget feedback. Jeg synes dog det ser fornuftigt ud, men jeg tror du skal korte en del ned i teksten.

Så vidt jeg ved, skal ansøgningen fylde omkring en A4-side.

Held og lykke med det!

Det fylder med nød og næppe en A4 side :slight_smile:

Det fylder mere end 1 A4 side her…

Men et afsnit som dette kunne vel fint slettes - det fortæller ikke noget som alle andre ikke kunne finde på at skrive?

“Jeg har siden barndommen haft en enorm interesse for hvordan den menneskelige krop fungerer, i syg såvel som rask tilstand. Denne interesse har igennem årene eksploderet og har den dag i dag leddet mig til at sende en motiveret ansøgning, i håb om at blive optaget på medicinstudiet.”

“Jeg afsluttede min gymnasiale uddannelse i 2010, hvori jeg igennem 3 år havde fulgt en naturvidenskabelig studieretning”

Tager den ikke altid 3 år? spildplads og spildviden…