Søger læseplan til 6.semester

hey…
er der en der har en læseplan til 6.semester som jeg kunne få??? Håber meget der er… På forhånd tak.

Mon ikke vi får en form for læsevejledning fra Panum/hospital?

Indtil videre findes læsevejledning til mikrobiologi på Absalon - men den er gammel. Håber, at de forskellige fagudvalg får det ordnet inden d. 8. - men jeg tvivler, særligt på farmakologerne…

På absalon skal man tilmelde sig farma på 6. semester seperat. Gør man det findes der en læsevejledning for farma der. Den er fra 2007 - der bliver vist lavet lidt om på den nye studieordning, men ifølge mette rosenkilde ikke meget. Til de øvrige fag har jeg ikke fundet ngt. Men temaerne er mht kirugi/medicin specialeindelt, ligesom kapitlerne i basisbogen/kompendiet er, så går ud fra de hænger meget godt sammen…

Hvis man læser medicinen i Medicinsk kompendium svarende til, hvad der bliver gennemgået, så er man i hvert fald godt dækket ind. Det er også en god idé at lave tidligere eksamensopgaver inden for det, der bliver gennemgået. Så kan man indrette sin læsning, så man får dækket de områder, hvor man er mindre stærk, mens man alligevel er i gang med emnet.

Har I prøvet målbeskrivelsen? Jeg har egentlig aldrig selv brugt dem, før en studievejleder gjorde mig opmærksom på, at målbeskrivelsen til 8. semester var temmelig god.

Håber det er en hjælp og held og lykke med semestret, som er ganske spændende.