Søger privat hjælp til fysiologi

Hej
Jeg har desværre prøvet at dumpe alle mine eksamener siden studiestart. Jeg frygter så meget at starte på det nye semester, hvor jeg har fysiologi. Jeg er så bange for at dumpe. Derfor søger jeg én der er supergod til fysiologi, som evt. har lyst til at mødes 1-2 gange om ugen for at hjælpe mig med stoffet - selvfølgelig mod betaling. Derudover vil det være skønt at få hjælp til at lave en tidsplan.

Jeg kan desværre ikke hjælpe da jeg ikke selv er startet endnu, men synes det er så fint du skriver her og beder om hjælp! Det er første skridt mod at forbedre dig, så kæmpe respekt for det!

Jeg tænker, hvis du skriver hvor du studerer så tror jeg, at det er nemmere for folk at tilbyde deres hjælp

Held og lykke, hæng i - du skal nok klare det hele :ok_hand:t3:

Et alternativ: jeg ved AU har en gruppe for medicinstuderende på tværs af årgange og semestre (Medicin Århus Universitet) - hvis du studerer på AU kunne du søge derinde også? Tænker også de andre universiteter har lignende FB-grupper :+1:t3:

Fysiologi på AU er et rigtig hårdt og svært fag. Det kræver at man klør på fra dag 1 og endda at starte op med at læse noget før. De spørger ind til mindste detaljer. De er direkte onde i deres spørgsmål til eksamen. Omkring 45 dumpede under min eksamen.
Brug dr najeeb videoer( se på youtube og du kan købe adgang online). Han giver et meget godt overblik!
Læs læs læs og få lavet holdtimeopgaverne og være foreberedt til holdtimerne.
Godt med en god læsemarker og man kan diskutere med de forskellige emner.
Du er nød til selv at side og forstå fysiologien inden du kan bestå den til eksamen.
Held og lykke