SØGES: Frivillige til feedback på motiveret ansøgning KU!

Kære studmed.dk venner

Det første og omfangsrige udkast til en motiveret ansøgning har set ‘dagens lys’ (snarere månens eller stjernernes).
Jeg vil spørge om der er frivillige der vil give feedback, først og fremmest på indholdet (der skal files mere på grammatikken). I så fald send en PB, jeg har ikke lyst til at have den her på siden pga. alt for afslørende (uha!) detaljer, der helst ikke skulle opsnappes af mine nuværende arbejdsgivere.

På forhånd tak og mange hilsner
Mignon

Kære studmed venner

Der er rigtig mange der har kigget på ‘opslaget’, men der er ingen bid endnu :frowning:
Alternativt vil jeg spørge om evt. interesserede blot vil tilkendegive her på tråden at jeg må kontakte dem enten med PB eller mail. Det ville være rigtigt rart at få nogle kvalificerede tilbagemeldinger på min ansøgning.

På forhånd tak
Mignon

Hej Mignon.

Jeg vil gerne læse din ansøgning, hvis det du søger er en generel feedback fra en der selv læser medicin (omend kun på 2. semester). Jeg er ikke selv blevet optaget via kvote 2, så kan desværre ikke komme med gyldne råd om hvad der får sådan en ansøgning til at stryge rent igennem, men vil meget gerne kigge på den og se om der er noget andet jeg kan hjælpe dig med.
Hvis det har interesse kan jeg skrive min mail til dig i en privat besked.

Hilsen Chicken.

Hej Chicken (den mest modige af alle :smiley: )

Alle input er kærkomne, jeg sender straks en mail!

Mvh
Mignon

Hej Mignon,
jeg læser ikke selv medicin, men jeg har hjulpet min kusine og en veninde med at skrive motiverede ansøgninger til medicinstudiet på KU(og de kom begge ind :slight_smile: ) Jeg kan godt kigge din ansøgning igennem. Du kan sende en mail til SLETTET

Vil gerne læse din ansøgning igennem! Kom selv ind via kvote 2 og er nu på 2. semester. MEN det er kun forslag…husk det!

Vh
Maria

SLETTTE

Hej jeg håber også i vil læse min motiveret ansøgning igennem, dog er det Tandplejer jeg søger ind på.
Mvh Musse

[quote=“Musse”:395od82n]Hej jeg håber også i vil læse min motiveret ansøgning igennem, dog er det Tandplejer jeg søger ind på.
Mvh Musse[/quote]

Jeg vælger altså at lukke din profil - da jeg ikke mener at det har nogen relevans for dette forum.

Musse, jeg kan godt læse din motiveret ansøgning til tandplejer studiet. Skriv pb

Du kan prøve at sende den:) så læser jeg den igennem

Det er et år siden, og så vidt jeg ved er Mignon igang på AU :silly:

EJ hehe undskyld. Kigget ikke på datoen

Det er nemlig ganske rigtigt!
Og jeg er ovenud lykkelig :woohoo:

Hehe godt du kan lide det Mignon.

Har selv været til åbent hus på SDU i dag, og håber at kunne kalde mig Stud. Med. fra September eller Februar! :slight_smile:

[quote=“MikeML91” post=80656]Hehe godt du kan lide det Mignon.

Har selv været til åbent hus på SDU i dag, og håber at kunne kalde mig Stud. Med. fra September eller Februar! :)[/quote]

Krydser fingre! Og du kan glæde dig! :wink:

Mange tak! :wink:

  • det gør jeg også!