SOS ang. MMI!

Hey allesammen!

Jeg gik videre fra MCQ til MMI. Samme aften var jeg inde og acceptere tilbuddet om en MMI plads. Tidligere stod der således mit holdnr. og mødetid på siden for optag og jeg har efterfølgende været inde og tjekke dette flere gange, hvor en af undergrupperne hed “Du har svaret ja til at komme til MMI, er dette forkert? så send mail til bla bla…”
Her til morgen ville jeg så gå ind og printe siden ud som man skal, men nu står der hverken mit holdnr. eller mit mødetidspunkt! Jeg kan godt huske disse, men jeg er bange for om jeg på en eller anden måde eller røget ud af systemet.
Jeg vil derfor høre om der er andre, som skal til MMI, der har samme problem??

Er helt nede over det :sick:
Alle svar er velkomne

Mvh Djmougly

Hej, JA det er det bestemt!! Jeg blev også bange!

Heldigvis har jeg en kopi af mit holdnr fra tidligere, ellers ville jeg været helt lost.
Tror det må være en fejl siden du oplever det samme.

Det samme er sket for mig! Jeg var inden d. 29. inde og sige ja til at deltage, men i dag da jeg gik ind for at printe - står der ikke noget tidspunkt eller holdnr!
Har i fundet ud af noget nyt / Hvad gør i?!

Samme er sket for mig ? Jeg kan dog huse hvilket hold jeg er på. Men kan ikke få en udskrift af dette ? Nogen der har fundet ud af noget? VH Ditte

Hej med jer!

Jeg kan sagtens sætte mig i jeres sted - jeg har en ven som har fortalt mig det samme her til aften. Det lyder som en fejl i systemet, som de forhåbentlig får rettet snarest muligt.

Hjemmesiden har ikke ændret noget ved mig, så jeg møder op imorgen og går ud fra det bare er en systemfejl.
Held og lykke til alle imorgen :slight_smile:

Jeg har det samme problem og jeg kan desværre ikke huske hvilket hold jeg var på. Hvad gør i andre med dette problem? :slight_smile:

Jeg har præcis det samme. Sidder og er ved at gå i staver over det. Jeg kan bare huske jeg skulle møde kl 07:45 - men ej hvilket sted. Shit, hvad skal man gøre? Der er jo ingen man kan ringe til. Jeg kan kun huske et 2 tal, men så skal jeg vælge mellem 3 mødesteder. Det er ikke ligefrem optimalt fra deres side af, det bliver jo et kaos imorgen.

I må bare møde op og prøve at ringe til sdu imorgen tidlig. De fleste kan forhåbentlig huske om de skal op morgen eller eftermiddag.

Jeg var sendt mail til en af de ansvarlige også.

Mvh Lars

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk2

Problemet er vel at omstillingen først åbner 08:00 - og ja, mødetidspunktet for halvdelen er 07:45

Så er det rettet, se optag.sdu.dk. Klasse!