Spg. ang. Modul 4 FYS holdtimer

Indsætter lige dette indlæg for en veninde som læser på modul 4 ved SDU:

Hej,
Jer der har haft modul 4 undervisning kan I fortælle mig om I fik noget ud af de såkaldte “dougnut rounds” i fysiologi holdtimerne?

Jeg synes der er rigeligt pensum på dette modul, at jeg overvejer at blive hjemme fra disse FYS holdtimer og læse selv i stedet for. Jeg blev nemlig ikke særlig begejstret da jeg hørte forelæseren fortælle om hvordan undervisningen vil fungere med “Doughnut rounds” og selv lave spørgsmål til løsning i små grupper?! Hvad siger jer der har været igennem modulet? Er disse holdtimer relevante/vigtige/fyldestgørende, eller kan man ligeså godt droppe dem og bruge tiden på at læse ordentlig derhjemme?
Spændt på at høre jeres meninger, vil sætte stor pris på lidt gode råd. Mange tak på forhånd.
Mvh,
Kathrine

Er der ikke nogen der har nogle råd til Kathrine??
Som sagt kan jeg ikke hjælpe dig, da jeg slet ikke har hørt om begrebet Doughnut rounds. Jeg var blandt de første på den nye studieordning og på Modul 4 havde vi bare almindelige fysiologi holdtimer hvor vi løste nogle opgaver i fællesskab med underviseren… Men håber nogen kan gøre dig klogere vedr. den nye undervisningsform :slight_smile:

Fysiologiholdtimerne i modul 4 var helt latterlige. Sig til din venninde, at hun skal blive hjemme og heller læse op på egen hånd:)