Spørgsmål til kandidaten på SDU

Til SDU’er: Har i nogenlunde faste hold på kandidaten? :slight_smile:

Hej,

Det korte svar: Nej.

Uddybet:
Der er ingen holdundervisning på biomedicinsporet på kandidaten. Den holdundervisning der er relaterer sig professionssporet og her er holdene ikke faste fra modul til modul (jeg er faktisk ikke engang sikker på at de er faste inden for samme modul, men det husker jeg ikke).

Håber at det gav dig svar - ellers skriver du bare igen.

Dbh.
KmK

Okay, tak for svar. Er der så på trods af det, gode sociale forhold på tværs af de studerende på kandidaten? Jeg spørger fordi jeg overvejer at læse kandidaten på SDU.

Og er der en relativ god mulighed for at få et lægevikariat efter 8. i Region Syddanmark? :slight_smile:

Absolut ja. Det er i hvert fald min opfattelse. Særligt hvis du selv gerne vil det :+1:

Jobs kommer jo sjældent af sig selv, men hvis du gerne vil have er vikariat tror jeg bestemt godt at du kan få det :+1:

Tak for svar. Læser du selv på SDU?
Hvis du gør, hvordan er det ikke at have mange klinik ophold? Er det ok, eller bliver det meget ligesom på bacheloreren?

Jeg læser selv på kandidaten på SDU, ja.

Jeg synes at mere klinik ville være godt. Det er også godt med meget teoretisk undervisning som vi har, men jeg synes at det man ser i virkeligheden sidder bedre fast end en patientcase eller noget teoretisk gennemgang. Når det er sagt er det ikke som på bacheloren, men mere klinisk relevant på kandidaten.