Standardbesvarelser til 1.årsprøven - SDU

Det er først dem der starter her til sommer der kommer på den nye ordning…

Ja, jeg misforstod og troede at nonabel startede til sept. sorry

Den skal du da bruge, når du laver grundforskning! Ellers fatter du jo bjælle :slight_smile:

Jo jo, men hvis du ikke kan din anatomi som kirug, så fatter man vel også bjælle :lol:

Hej

Jeg kan fortælle at det ikke er sandt at Chemnitz hae sagt op… Han fortsætter - så rygtet er hermed dræbt!

Det var godt, det ville også ha været synd for de nye studerende at skulle piskes igennem anatomien uden Chemnitz…

Dejligt at høre at det var en and mht Chemnitz’ opsigelse. Den mand er jo guld værd for anatomiundervisningen :slight_smile:

Og med hensyn til om anatomi er ubrugelig kunnen så kommer det nok an på hvor den studerendes primære interesser ligger! Jeg synes der er andre fag hvor man skal lære totalt irrelevante ting udenad. F.eks. at kunne tegne samtlige strukturformler til aminosyrerne udenad… Men nå det er jo også et overstået kapitel nu - heldigvis!

Bestemt, men man må da give Frold ret i, at der er simpelthen ikke noget fag der overgår anatomien i den disciplin.

Jep har også hørt det om Chemnitz, men på 3. hånd, men mon ikke der er brand når der er røg…, men for at understrege, så ER det et rygte.

vh Christian