Standby - Århus

Hej Alle
Nu bliver jeg lidt nervøs… jeg modtog et standby-brev fra Århus d. 30. juli, hvor der bl.a. står “Du skal ikke bekræfte den tilbudte studieplads. Kun hvis du modtager en egentlig studieplads i 2008/09 skal pladsen bekræftes”. Så jeg har slet ikke gjort andet ved brevet end bare at vente på næste brev om, hvornår jeg skal starte…
Loggede så lige ind på min side på AU og der står nu “Du har ikke tilkendegivet, at du ønsker at modtage den tilbudte studieplads på Medicin Vinterstart (*) på Aarhus Universitet.”… bliver nu bare helt i tvivl… betyder det, at jeg skulle have svaret på noget eller er det bare en tidlig melding om at jeg faktisk skal starte til vinter??

D2t ville være så rart at vide fra andre standby-people om I har skulle svare på noget?

På forhånd tak…

Hey!

Jeg fik standbyplads sidste år og skulle ikke gøre noget MEDMINDRE at man får et tilbud inden d. 20 august var det for mit vedkommende… Det gjorde jeg ikke og har derfor fået en plads i år…
MEN, jeg synes helt klart det lyder mærkeligt… Det lyder som om at du har fået en plads (altså en plads som en anden sagde nej til). Brevet kan jo være blevet væk i posten og derfor vil jeg tro mest på selvbetjeningshjemmesiden! Så jeg synes du skal ringe ned til studiekontoret i morgen! Det er jo noget med at man skal sige ja til den tilbudte plads inden et par dage, men hvis du ikke har fået besked har det jo været ret svært!!

Hej…

Jeg har også fået en standbyplads i år på AU, og inde på min side står der det samme:

“Du har ikke tilkendegivet, at du ønsker at modtage den tilbudte studieplads på Medicin Vinterstart (*) på Aarhus Universitet.”

Jeg har heller ikke modtaget et brev eller lign. vedr en studieplads til vinter, så jeg bliver da også helt nervøs nu. Så hvis der sidder nogen derude, som ved lidt om dette, ser jeg også frem til at høre om det…

Men tror nu også det er en god ide vi ringer til studiekontoret i morgen…

Mvh
Nicki

Tak for Jeres svar… Det beroliger lidt.
Jeg har lige snakket med en anden kammerat og der står nemlig også det samme på hendes side.
Og som Plur (Pernille) siger, så har vi ikke skulle bekræfte nogle breve, før vi modtager et næste brev om, hvornår vi evt. kan starte.

Jeg vil skrive tilbage, så snart jeg har fået fat i studievejledningen på AU…

Fortsat god aften.–

Jeg har ringet ind til optagelsen på Århus Universitet, og de siger, at det er en fejl det der står på selvbetjeningen.

Puh… Så kan vi igen trække vejret roligt :stuck_out_tongue:

Så må vi bare vente spændt på om vi får et tilbud om en plads her sidst i måneden :roll:

Nicki