Studiestart KU Septempter 2008 byttes til KU Februar 2008

Goddag goddag

Jeg sluttede gymnasiet her i 2007 og fik derefter en standby plads på ku medicin til feb 2008. I første omgang var det fint at vente til sep 2008 (da jeg ikke regnede med at komme ind til feb pga. ung alder), men efter nogle måneder hjernedødt arbejde begyndte studiet at se rigtigt lækkert ud :slight_smile: … Så jeg ville høre om nogen havde lyst til at bytte deres studiestart februar 2008 til en september 2008. Jeg ved godt at jeg er lidt sent ude, men lad mig endelig høre fra jer :slight_smile:

Venlige hilsner

Joachim

Mail: Becker259@hotmail.com

Man kan ikke bare lige bytte en studiestartsplads. Og slet ikke fra februar 2008 til september 2008. Du skal kontakte den centrale studievejledning ved KU der administrerer optagelsen. De kan vejlede dig om hvordan du skal forholde dig, hvis du ikke ønsker at starte til februar.

Heysan

Du misforstår - Jeg vil gerne starte februar, men har tilsagn om sep 2008. Jeg har ellers snakket med studievejledningen og de sagde at man skulle kontakte dem hvis man havde en person man gerne ville bytte med. Det kan godt være at det er for sent, men jeg vil hellere ha prøvet :slight_smile:

Kan godt se jeg misforstod dig. Pøj pøj med det.