Studiestart og arbejde/frivilligt arbejde

Hej stud.med’er! :slight_smile:

Jeg er så utrolig heldig ikke bare at blive tilbudt plads på SDU medicin til September, men nu også en frivillig stilling som præhospital behandler-assistent gennem Event Safety. Selve kurset ligger på175 timer spredt ud over 6 weekender fra Oktober til Maj, og jeg har kunne sjusse mig frem til at ingen af dem ligger klods op af eksamensuger for nogen af modulerne.
MEN jeg er bange for at det er for meget arbejde at påtage mig midt oveni studiestart - er der nogen der vil give sine besyv med omkring arbejdsbyrden studie vs dén slags frivillig arbejde? Måske endda nogle som har gjort begge? Jeg har hørt om en hel del SDU stud.med’er som er med i Event Safety :slight_smile:
Og hvis vi alligevel kigger i ekstra arbejde oveni studie, ville det så give mere mening at tage et FADL-kursus og kunne tjene penge på det ekstra arbejde?

På forhånd mange tak :slight_smile:

Hvordan har du allerede fået svar om hvorvidt du er kommet ind??

Granted, jeg har ikke “fået” pladsen endnu, men jeg ved at jeg gennem kvote 2 bliver tilbudt én på min førsteprioritet, så jeg tillader mig at arbejde udfra at den er i hus :slight_smile: