Studmed.dk lukker og slukker - Aprilsnar!

Kære bruger…

Det med blandet sorg at jeg må oplyse, at hjemmesiden lukker med udgangen af denne måned.

Såvel de økonomiske omkostninger, samt konsekvensen af at jeg nu er blevet læge og at arbejdet fylder mere end jeg havde regnet med, gør at det ikke længere er muligt at videreføre siden og efter længere tids overvejelser er jeg kommet frem til, at det efter 5 år er på tide at lukke for al aktivitet.

I karrieremæssig sammenhæng er min tid bedre brugt på at lave artikler eller anden pointgivende aktivitet og derfor vil jeg for fremtiden prioritere anderledes, med den konsekvens af der ikke længere vil være plads til hjemmesiden i mit liv.

Jeg vil gerne takke alle der har bidraget med at gøre hjemmesiden til landets førende debatforum for såvel medicinstuderende som yngre læger. Jeg vil også gerne takke min kone for at hun i dagligdagen har givet mig tid og plads til at arbejde med hjemmesiden.

Lad en ny tid begynde, hvor jeg målrettet kan samle points og I finder nok et andet sted at hænge ud…

Tak for 5 år

Hilsen
Frederik Frost Nielsen

For uddybbende omstændigheder bag beslutningen henvises til denne side

Aprilsnar!!

  • Håber jeg… :smiley:

Troede lige…

Damn… Der fik du mig sgu… Men under alle omstændigheder held og lykke med pointjagten :wink:

Er du vimmer hvor du da et kort øjeblik lænede dig op af en skideballe dér!! :censored: Meget morsomt unge mand - du har tydeligvis allerede tillagt dig kirurgens primitive form for humor! :wohow:

Linda

For f… da også!! Har været sådan på vagt hele dagen -og så får du mig lige der med bukserne nede :oops:

Hehe… Jeg fik lige et chock der. Men god humor!

Hehe - godt i syntes om den :smiley:

Jeg vil gerne understrege at studmed.dk ikke er lukningstruet - points eller ej :smiley: