SU i forbindelse med prægraduat forskning

Hej alle,

Mit forskningsprojekt begyndte medio juli og har en varighed på 4-5 måneder. Nogle af disse resultater benyttes i forbindelse med bacheloropgaven, som også skrives i denne periode og forsvares ultimo december. Mit spørgsmål er om man har ret til SU i forbindelse med prægraduat forskning?

Jeg studerer i øvrigt på KU.

Tak på forhånd! :slight_smile:

Hvis du ikke har taget orlov under dit forsknings år, så er du berettiget til SU sålænge at du ikke er mere end 1 år bagud i forhold til nomineret tid. :slight_smile:

Normeret. :slight_smile:

On a different note, vil du måske fortælle mig hvordan du kom ind på det med forskningen? Jeg vil virkelig gerne forske, og skrive BA på baggrund af dette. Og i endnu højere grad vil jeg gerne skrive en artikel med henblik på udgivelse. Men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gribe dette an?
Jeg har ingen forbindelser til nogen afdeling, og er meget i tvivl om, om det er professorer eller PhD.studerende man skal rette henvendelse til?

[quote=“Aganini” post=83896]On a different note, vil du måske fortælle mig hvordan du kom ind på det med forskningen? Jeg vil virkelig gerne forske, og skrive BA på baggrund af dette. Og i endnu højere grad vil jeg gerne skrive en artikel med henblik på udgivelse. Men jeg ved ikke helt hvordan jeg skal gribe dette an?
Jeg har ingen forbindelser til nogen afdeling, og er meget i tvivl om, om det er professorer eller PhD.studerende man skal rette henvendelse til?[/quote]

Jeg vil foreslå en mail til forskningslektor eller relevant professor.