Svar fra SDU!

Er der nogle af jer andre, der har været til samtale på SDU, der har hørt noget? Svaret skulle jo komme i den her uge, men synes det er ulideligt at gå og vente :roll:

Svarene vil blive lagt ind på selvbetjening enten i dag eller senest i morgen. Brevene bliver først sendt ud imorgen.

Fikk nettopp denne beskjeden fra SDU…

Noen spente??? JEg er veldig spent

Jeg har fått svar, vi ses til høsten :wink:

Jeg er også blevet optaget! : )

Det er så fedt - glæder mig!

Stort tillyke! :slight_smile:

Jeg håber i bliver glade for det!

G

Kunne ikke blitt mer lykkelig :wink:

Rigtig hjertligt tillykke til jer der er blevet optaget!!!

Jeg har selv fået den lidt kedelige besked at jeg kun er kommet på ventelisten - øv øv øv :frowning:
Så vil egentlig gerne høre om der er nogen der ved, hvor mange der kommer på ventelisten?! Eller er det bare et standard svar de sender ud til alle, der ikke bliver optaget - man kan jo forestille sig alt muligt underligt, når man nu sidder og er lidt deprimeret/trist/irriteret :wink:

Bare der var et eller andet man kunne gøre!
Men hva pokker, jeg håber stadig på det bedste den 28. juli :slight_smile:

Igen mange gange tillykke til jer der ér kommet ind :slight_smile:

Mvh Lærke

Hej alle sammen :slight_smile:
Stort tillykke til alle jer, der er blevet optaget. Jeg har desværre kun fået en venteplads, så det er altså lidt træls! Er også vældig frustrerende at man ikke kan få at vide, hvilket nr man er på ventelisten, men sådan er det jo. Må bare håbe det bedste.

Mange hilsner fra
Nethe :slight_smile:

Jeg er også lige fået det gyldne svar - det er helt uvirkeligt. Tillykke til alle jer andre, som også har fået en plads.

Vi ses til september!

Mvh. Søren

Lige et spørgsmål til jer, som er kommet ind på SDU. Har I søgt SDU som førsteprioritet?

Mange hilsner fra Nethe

Det kunne lyde som om, at de i KBH optager alle der står på ventelisten, jvf følgende citat:

“»Vi kan ikke fylde alle de tomme pladser op med folk fra standby-listen. Selv om vi havde mange på listen i 2006, så lykkedes det os ikke at fylde klasserne op. De personer, der står på listen, er jo ikke forpligtet til at springe til med så kort varsel, og når vi lidt ind i semesteret, så bliver det svært at følge med,« siger Flemming Dela.”

Kilde: http://dagensmedicin.dk/nyheder/2007/07 … /index.xml

Ved ikke om dette også glæder SDU. Men held og lykke til alle :slight_smile:

Jeg er fandme også kommet ind… :smiley: :smiley: :smiley:

Er helt i vildrede… troede jeg fik en blodprop da jeg læste svaret… Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

[quote=“spurs_hot”:9ioerdv9]Det kunne lyde som om, at de i KBH optager alle der står på ventelisten, jvf følgende citat:

“»Vi kan ikke fylde alle de tomme pladser op med folk fra standby-listen. Selv om vi havde mange på listen i 2006, så lykkedes det os ikke at fylde klasserne op. De personer, der står på listen, er jo ikke forpligtet til at springe til med så kort varsel, og når vi lidt ind i semesteret, så bliver det svært at følge med,« siger Flemming Dela.”

Kilde: http://dagensmedicin.dk/nyheder/2007/07 … /index.xml

Ved ikke om dette også glæder SDU. Men held og lykke til alle :slight_smile: [/quote]

Det er vist noget andet, Stig… :wink:
Du snakker om, når folk har takket ja til studiepladsen, men alligevel ikke møder op 1. dag, så kan man supplere op med folk, der har fået tilsagn om en studieplads næste år.
De kommende studerende snakker om, hvorvidt de vil blive tilbudt en plads via kvote 2. Man kan få 3 mulige beskeder:

  1. SDU vil gerne give dig en plads.
  2. SDU vil ikke give dig en plads.
  3. SDU vil måske give dig en plads. Det afhænger af, hvor mange af dem, vi helt sikkert vil give en plads, der har så højt et snit, at vi optager dem gennem kvote 1. Herved frigives måske en plads til dig. Heraf kommer begrebet venteliste, brugt herinde.

Antallet på ventelisten er 100.

[quote]Det er vist noget andet, Stig…
Du snakker om, når folk har takket ja til studiepladsen, men alligevel ikke møder op 1. dag, så kan man supplere op med folk, der har fået tilsagn om en studieplads næste år.
De kommende studerende snakker om, hvorvidt de vil blive tilbudt en plads via kvote 2. Man kan få 3 mulige beskeder:

  1. SDU vil gerne give dig en plads.
  2. SDU vil ikke give dig en plads.
  3. SDU vil måske give dig en plads. Det afhænger af, hvor mange af dem, vi helt sikkert vil give en plads, der har så højt et snit, at vi optager dem gennem kvote 1. Herved frigives måske en plads til dig. Heraf kommer begrebet venteliste, brugt herinde.[/quote]

Ah ja, det er vist rigtigt. Jeg blabrer løs om stand by pladser. Lad os få afskaffet det kvote 2 i en fart, det er jo ikke til at holde styr på :wink:

Jeg læste svaret Torsdag eftermiddag, og må sige, at jeg blev noget overrasket. Point-ræset er ovre, og jeg er klar til at starte på min drømmeuddannelse. Vi ses på RUS-turen =)

Nethe, jeg søgte SDU som 2. prioritet.

Dyr fornøjelse at ringe og fortælle sin forældre i Bulgarien, at man er kommet ind, specielt på Telia Taletid!

Nethe -> jeg har også SDU som 2. prioritet.

Hej alle sammen :smiley:
Tak for svarene. Og endnu engang tillykke!

tillykke til alle som har fået en plads :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: me 2!!!

jeg er SÅ glad, det er så uvirkeligt!!

til nethe, SDU 2 prioritet…

Jeg er også en af de heldige der er blevet tilbudt en plads. Kan ikke beskrive hvor lykkelig og lettet jeg er!

Tillykke til alle jer andre med en plads (vi ses måske - hvis Kbh. ikke vil have mig - har SDU som 2. prioritet!)

Held og lykke til jer der har fået en ventelisteplads.

Tak til alle de yderst hjælpsomme stud.med’er herinde, som bidrog med råd, vejledning og gennemlæsning af et utal af motiverede ansøgninger! En stor hjælp (her taler jeg især på egne vegne!)

Godt at det er fredag, så beskeden kan fejres med manér! :smiley:

Trine