Tæller transport med i SPV-erfaring?

Hurtigt spørgsmål :slight_smile: , som Fadl kunne besvare selv, hvis jeg ikke var på vagt lige nu :oops:

I opslag benævnes ofte 300 SPV-timer kræves …

Tæller lønnet transport-tid med her? Eller er det timetallet for udført arbejde ?

Mon grænsen er så hårdfin at der skelnes mellem transport eller ej? Jeg tænker det er fordi du vil tage et VT kursus at du spørger?

Jeg vil såmænd gerne arbejde som stikker :mrgreen:

Jeg føler mig rimelig sikker på at det kun er vagten der tæller som erfaring. Du kan se dine timetal på dit log-in, og så se hvor mange timer du har :slight_smile:

Log-in? Københavns vagtbureau bruger stadig blæk og papir, så det har jeg ikke mulighed for at gøre. Men så må vi håbe de syddanske vinde bringer strømmen videre til den gamle hovedstad.
Log-in har vi intet af :o

københavn er så oldschool ja, men til efteråret:

http://www.fadl.dk/vagtbureau/kbh/for-m … er-nettet/

Ja vi har opskrivningsside og masse gejl, som åbenbart er mere high-tech end KBH. Det samme med Århus.

En af mine studiekammerater ved AU fik at vide af Vagtbureauet, at transport i hvert fald tæller med, når man kigger på, om man har arbejdet det antal timer inden for det første år, som kræves, for at man kan få sin bonus.

apopov

Tak :smiley:
Så findes svaret her til fremtidige vagt-tagere med samme spørgsmål.

Du kan se dine samlede SPV-timer i bunden af din lønseddel (som er i din e-boks) - sådan som de er talt af Vagtbureauet…

-Cæcilie