Hej
Jeg har hørt at det er muligt at tage 2 semestre på et halvt år i løbet af studietiden.
Er der nogen der kender folk som har gjort dette? Kan det evt. anbefales?
Hej
Jeg har hørt at det er muligt at tage 2 semestre på et halvt år i løbet af studietiden.
Er der nogen der kender folk som har gjort dette? Kan det evt. anbefales?
Såvidt jeg har hørt er det muligt at tage 4. og 5. semester sammen. Det kræver dog en dispensation.
Det er vist stadig muligt at tage 7+8 semester kandidat sammen men ikke 10+11 som før.
Derudover kan man jo sagtens også tage 1. og 2. sammen, hvis man virkelig er ivrig.
Jeg tager selv 1. og 2. sammen.
Det kan lade sig gøre, men jeg vil ikke anbefale det, da man kommer til at gå glip af en masse undervisningstimer. Det gør i hvert fald for mig, at føler at man mister overblikket over hvordan fag er afgrænset og hvad der er essentielt mht til eksamener og andet.
Jeg vil sige, at man skal have en god grund for det er det værd; at skærer et halvt år af studietiden er ikke det værd i sig selv.
Okay ja det tror jeg på men er der nogle semestre man måske godt kan tillade sig at tage sammen uden netop at miste overblikket ? Evt nogle semestre der kan anbefales og hvor man kan få tilladelse fra skolens side ?