Træls menubar - nogen der ved hvordan...?

Når jeg i min IE holder musen over et billede, så kommer der sådan en vandret menubar frem hvor jeg kan vælge:

gem på lokal disk, tilføj siden til AD blacklisten, zoom ind, zoom ud, kopier URL, åbn i nyt vindue, billed fremviser/editor, send i en email.

Alle disse muligheder er representeret i form af en række små ikoner på denne menubar. Det er pænt træls at man f.eks. når man surfer, at der hver gang man holder musen stille over et billede, så komme denne menu frem…

Er der nogen der kender denne, og ved hvordan man fjerner den. Tror ikke det er noget AD-ware, tror nærmere det er noget indbygget i IE eller noget i den stil…

På forhånd tak for hjælpen
Lars

Et screenshot?

Altså… Hvis du med IE henviser til Internet Explorer (nu er jeg ikke den sejeste til computer-slang, såeh…), så ved jeg godt, hvad du taler om. (Har dog kun 4 ikoner?) Ved ikke, hvordan man fjerner dem, men ved ihvertfald, at de ikke dukker om med Mozilla Firefox, som jeg bruger nu.

Ikke den store hjælp, I know. :oops: (men dog en mulig løsning, hehe)

Du går ind i Funktioner -> Internetindstillinger -> Fanebladet Avanceret, hvor du scroller ned til menupunktet Multimedier, hvor du fjerner fluebenet i "Aktiver Værktøjslinjen Billede (kræver genstart).

Lige ovenover har du også muligheden for at fjerne den automatiske størrelsesændring på store billeder.

Der er ET svar: Firefox Firefox Firefox!!!

Glem hvad sveinar skriver og gå ind på http://www.getfirefox.com og hent firefox 1.5.0.1.

Hvis ikke du har prøvet firefox før skal du i hvert fald prøve:
find as you type
tabbed browsing

Så kan du senere søge efter adblock som fjerner reklamer som er i vejen.

+1 for firefox

Firefox, er *****irriterende, og blokkerer for meget. Har prøvet den og er gået tilbage til IE.

takker for svarene… Det var som Sveinar skrev, dog havde jeg allerede prøvet dette, og den kommer heller ikke frem i IE.

MEN jeg bruger Avant Browser (som er en videre udvikling af IE, dog med en masse lækre features), og her kommer bare frem - lidt som om den ikke acceptere de valg man har valgt i internet indstillinger :expressionless: desværre…

Takker alle for hjælpen

Du kan gå ind i funktioner, Avant Browser indstillinger, Diverse og fjerne fluebenet i “Vis svævende værktøjslinje for det valgte billede”

You are my saviour… Tusind tak … lige det jeg manglede… TAK TAK TAK :smiley: