Turnus info?

Okay nu har jeg så fået mit lodtrækningsnr og jeg ligger lige i midten…

Hvor er det så lige jeg kan nogle data på hvordan mine chancer er for at blive på Sjælland hos min familie?

Håber I kan hjæpe, det ser ud at til at turnus.dk bliver viderestillet hertil…

SUK!

kig på sst.dk på de gamle lister, men dem kan du jo ikke regne helt med… for at være sikker på kbh-områden skal du under ca. 160 :slight_smile:

Okay…Så hvis jeg har 173, så burde der være en chance for at jeg kunne blive på Sjælland (helst uden Nakskov?)?

Det er jo lidt underligt, for det ser ud til at optage områderne er blevet lidt om?

det er svært at sige i denne lodtrækning. Stederne er netop lavet om som du skriver, så man kan ikke rigtig sige noget om de forskellige områder… Men mon ikke det “nogenlunde” bliver som det plejer. Tror problemet kommer for de personer, som har fået et rigtig dårligt nummer. Tidligere blev nogle af de ringe pladser tage ved at man “håbede” på f.eks. at få Ålborg sygehus, men endte i frederikshavn… men sådan er det jo…

Jeg fik 260, så det bliver spændende hvor jeg kan ende… Har dog ingen intentioner om at komme til sjælland, men ligger også på grænsen til at blive på Fyn som jeg gerne vil… men nu må vi se :slight_smile:

Held og lykke

I lige måde :slight_smile: