Unitest på AU og SDU

Mojn igen!

Har lige er spørgsmål til unitesten. Jeg tog den selv på AU, hvor jeg også har søgt som 1. Prioritet, i april måned. Jeg har dog også søgt SDU som 2. prioritet, men jeg er gået hen og er blevet lidt forvirret over om unitesten, som jeg tog på AU, også gælder for SDU, eller om de to universiteter overhovedet har samme unitest. Det er ret frustrerende.

Nogen der ved noget??

Og hvornår tror I, man får får sin unitest score (dem som tog den på AU)? Og plejer SDU og AU at give svar samtidigt?

Hilsen Manden

Hey. Vi får svar fra unitest i løbet af denne uge. Som jeg kan forstå så burde den test du har taget tælle for begge universiteter, men kan være jeg tager fejl.

Havde dog læst noget om at man skulle tage testen på sdu for at den talte begge steder, men slet ikke sikker

Jeg har også søgt AU som 1. prioritæt, og SDU som 2., men jeg fik til at vide, at jeg skulle tage testen på SDU, selv om jeg bor i Aarhus…
Men jeg har skrevet til AU, om der er mulighed for omtest, da der var mange problemer med testen på SDU, men jeg fik til at vide, at det er den samme test, så det tæller på begge steder…

1 Synes om

Ja, de er meget strikse med om man kan tage testen om desværre. Men krydser da fingre på dine vegne alligevel. Resultatet skulle gerne komme i denne uge