Unitest score 2023

Hej!
Hvad har i fået i unitest score?
Jeg har fået 54,34 og er kommet videre!

1 Synes om

Jeg skulle lige til at lave et opslag også. Jeg kom desværre ikke videre (Havde ikke regnet med det, da jeg ikke havde forberedt mig på forhånd). Jeg fik 42. Så cirka 9 point fra grænsen, har en fornemmelse om det er ret meget, men er i tvivl om hvordan det hænger sammen:D Jeg er klar til næste år

Tillykke! Jeg fik 51,67 og er også videre. Hvad lå grænsen på?

1 Synes om

Lige knap 51 tror jeg nok

1 Synes om

tillykke! jeg fik 64,67 og er gået videre!

1 Synes om

Hvor ser I selve scoren henne?

Inde på optag.sdu.dk

Der kan du både se grænsescoren og dit eget resultat

fik 46.3, så det var ik nok til interview, men mon ik det lige går til Aarhus :pray:
Tror testen har været sværere i år, da grænsen var på 51, hvor den seneste år har været varierende fra 54-58.

Hej! Jeg fik 57.33 og er kommet videre<3 Men ved I hvis det er en chance for mig at komme ind pá AU med en 57.33 score og 9.1 gennemsnit fra gym? Máske ikke så sandsynligt. Jeg allerede studere medicin I udlandet men jeg vil gerne tage til Aarhus, selvom det ville betyde, at jeg skulle starte mit 1. år igen…

jeg kom ind på AU sidste år med cirka den Unitest score og det snit fra gym

1 Synes om

hvor ser du grænsescoren henne?

@Isabella2 jeg kom ind på AU sidste år med cirka den unitest score og det snit fra gym

1 Synes om

Optag.sdu.dk Som det allerførste næsten på siden. Det gør det ihvertfald på min

1 Synes om

Grænsescoren er 51.33 for medicin med kandidat i Odense og 53.67 med kandidat i Esbjerg

3 Synes om

Tror du sværhedsgraden på testen i AU har været tilsvarende? Jeg ved nemlig de to tests ikke er ens.

Jeg troede de var ens, er du sikker på det? @Konrad_Behrendt

Ja spurgte nemlig AU om det, og de siger der er forskel på spørgsmålene. Om der er enkelte spørgsmål der er ens i begge ved jeg ikke

1 Synes om

jeg er ikke helt sikker, men jeg tror stærkt på, at det er den samme test (hvertfald sværhedsgraden)

1 Synes om

Jeg har fået 55 og er gået videre! Har kun søgt SDU :slight_smile:

Jeg fik 70 og har et gennemsnit på 10,6 :smiley: på SDU

1 Synes om