Hold da op! Tillykke, godt klaret
FIk 49,67, så lige 2 point fra… Er det muligt at komme ind gennem kvote 2, ved et andet uni med denne score? Fx AU?
Kan man stadig komme ind på Aarhus hvis man ikke har nok point til SDU og tog testen på SDU? Hvordan ser man grænsescoren til AU?
Ved ingenting om AU og hvornår man får svar der, men tror grænseværdien ligger meget det samme sted
Hvis du har søgt kvote 2 hos Aarhus kan du sagtens, men det afhænger dog af dit fagsnit. Ved AU vægter de fagsnittet og dit unitest resultat 50/50. Derfor mener jeg ikke, der er en grænsescore som hos SDU, men det er i stedet meget individuelt, da det afhænger af karaktererne hver enkel ansøger har. Hvis du har et fint fagsnit tæller det derfor positivt
Hvad vil du si er et fint fagsnit? Jeg tror, jeg ender på 8,2
hmm er ik sikker, men det ser ret fornuftigt ud vil jeg mene :), og hvad fik du til unitest?
50,67. Derefter lige under SDU’s grænse. Måske ikke så sandsynligt da, da ingen af kriterierne trækker mig meget op.
Det er svært at spå om. Vi må se tiden an. Er selv meget spændt
Jeg fik 66,67 og har et fagsnit på 8,7🎉 Satser dog stadig på SDU
Har søgt kvote 2 på AU, men tog testen på SDU. Mit fagsnit er OK. Blev færdig sidste år, 9,1.
Nogen der ved hvad grænsescoren er på psykologi på SDU i år? Eller som kan huske grænsescoren fra unitesten sidste år på psykologi?
Stort tillykke til jer alle og god vind til MMI!
Jeg læste i en FB gruppe, at hvis der nogen der takker nej til en MMI-plads, så kan pladsen tilbydes til en person, som ikke havde en score over grænsescoren, men en score tæt på. Passer dette eller er det helt hen i vejret?
De har vidst opdateret det med, at de kun har inviteret den som kommer op, så tror desværre ikke nej :((