Valgfag OU

Hej er der nogen der kan komme med et godt råd ang valgfag, jeg har disse 3 valg;
regneøvelser for medicin studerende,
biology at the interface,
Medicinens historie.
Påforhånd tak

hejsa!

selv havde jeg lægevidenskaben i nazityskland, hvilket er et kursus jeg klart kan anbefale!!! men jeg har hørt at det desværre ikke bliver oprettet på næste semester :frowning: men hvis det ikke haster for dig, så vil jeg næsten anbefale at vente et enkelt semester og så tage lægevidenskaben - det er virkelig godt! Ellers lyder medicinens historie da også ret godt - kender det ikke lige umiddelbart, men det kunne da generelt være lidt interessant at høre lide mere om baggrunden for moderne medicin

-Hauge

Træls hvis det er de eneste valg. Selv tog jeg Idrætsmedicin, hvilket var rigtigt godt og anvendeligt, men kræver nok at man er interesseret i idræt for at det er godt. Onkologi skulle også være super.

Det ved jeg sgu’ ikke helt om det passer. Jeg havde også idrætsmedicin og de led-undersøgelser man lærer/genopfrisker i løbet af kurset er da meget relevante at kunne i klinikken. Men jeg vil da godt medgive at selve idrætsfysiologien er mest interessant, hvis man interesserer sig for det.

hvilket semester er det at man har de valgfag på?

3.-5. semester. Onkologi var i øvrigt udemærkede. Der var gratis kaffe og ostemadder :lol:

Dette semester havde jeg Patientcentreret medicin.
Troede faktisk de ville oprette det hver semester. Men der kan man jo bare se.

Spændende fag, hvis man har interesse for kommunikation.
Kræver endvidere at der spilles rollespil.

vh C