Vinterstart 2015

Hej alle!

Jeg er en af de heldige der skal starte til februar 2015 på medicinuddannelsen i Odense, men er der nogen der kan fortælle mig hvornår man får mere information omkring opstart fra SDU?
Tænker her på både skema, intro samt læseplan. :slight_smile:

  • Line

Hej Line :slight_smile:

Jeg ved ikke desværre heller ikke hvornår der kommer mere information angående studiestart m.m., men de få informationer jeg har kunnet finde, kommer her:

Bemærk at jeg også selv først starter i Odense til vinter, så det er ikke det hele som jeg kan svare på.

Læseplanen finder du her. (Bemærk at læseplanen opdateres lige før modulstart ifølge anmærkningen, samt at opdateringer i løbet af undervisningsforløbet skal findes under e-learn/ blackboard). Altså må vi påregne at der går lidt tid endnu før at vi får info omkring dette.

Skemaet har heller ikke jeg adgang til. Så vidt jeg har kunnet konkludere kommer skemaet til at ligge på forsiden i e-learn. Jeg så i hvert fald at der lå et “test skema” på siden kort inden sommerstarterne begyndte. Så der er nok intet at gøre, bortset fra at vente. Med sommerstarterne kom den (så vidt jeg husker) et par uger før studiestart, så mon ikke også at vi får skemaet der?

Introen er der desværre endnu ikke så meget information om. Der vil dog komme mere hen mod studiestart. Informationen der er tilgængelig lige nu finder du her. De skriver også at det er den side som de vil opdatere på, når der kommer mere information.

Jeg ved godt at jeg ikke direkte har svaret på hvornår informationen kommer frem. Dog virker det for mig til at det er disse sider du skal holde øje med, angående ny information til den tid. Jeg håber at du kan bruge det til noget på trods af at jeg ikke kan give dig nogle tidsfrister :wink:

[color=#ff0000]Edit:[/color] Du kan også finde dit skema her.

Mvh. Bastian

Da jeg startede fik vi vist det meste info i midt januar, så der er lidt tid endnu :slight_smile:

Hej Line (og andre).

Inde på e-learn/ blackboard er det nu muligt at se noget mere info om undervisningen vi skal følge, samt de eksaminer vi skal op i.

Jeg ville lige gøre opmærksom på det, i tilfælde af at du/ I ikke havde set det.

Mvh. Bastian

Hej Bastian.
Til os som ikke har benyttet Blackboard før, kan du da ikke lige kort fortælle hvor på BB jeg finder disse informationer?
På forhånd tak.
Hilsen
Hakim

Hej Hakim

Det er ikke fordi der står så meget (det opdagede jeg ved nærmere inspektion), men det der står kan du finde ved at gøre følgende:

-Gå ind på sso.sdu.dk
-Vælg SDU e-learn (BlackBoard)
-Log ind med den adgangskode du skulle oprette da du blev optaget og dit brugernavn.
-Vælg Self-Service i øverste fane.
-Vælg undervisning, derefter Vis til- og afmeldinger.
-Vælg forårssemstret 2015.

For eksamen vælger du fanen eksamen, og vælger vis til- og afmeldinger, så vælger du Sommereksamen 2015.

Håber det giver mening, ellers skriver du bare :wink:

Mvh. Bastian

Hej med jer.

Her er årgangens facebookgruppe, som er en gruppe man næsten ikke kan undvære fremadrettet: Openbare groep Medicin og Biomekanik - SDU, F2015 | Facebook