Vinterstartstråden 2015

Hey Studmed!

Jeg har lagt mærke til at der har været diverse tråde for sommerstarterne gennem tiderne. Dette lader dog ikke til at være tilfældet for vinterstarterne… Derfor starter jeg nu en!

Tråden er vel bare for at stille lidt af spændingen op til studiestart og for at stille nysgerrigheden om de fremtidige medstuderende. Så derfor: Hvem er du? Hvor starter du henne? Hvad forventer du af studiet? Og sidst men ikke mindst: Glæder du dig?

Selv hedder jeg Magnus, starter på KU og kommer fra Holte. Jeg forventer et spændende og lærerigt studie, og jeg glæder mig MEGET :cheer:

Det lyder som en god idé. Stort tillykke med pladsen Magnus.

Jeg hedder Navid, og starter på SDU pr. 1. februar 2015. Jeg glæder mig også utrolig meget.

Det bliver så spændende! :smiley:
Jeg hedder Rebekka og jeg skal også starte på KU!

Tillykke med pladsen Navid og Rebekka.

Det undrer mig lidt at der ikke er flere herinde der starter til vinter og at der ikke er nogen fra Aarhus og Aalborg universitet der har svaret. Men det kommer nok.

Så ses vi måske til vinter Rebekka. Og Navid, vi ses måske på et senere tidspunkt.

Da AAU kun optager 50 studerende, har de ikke vinteroptag.

Jeg starter selv på SDU til februar.

Jeg starter på SDU her til februar.

Hvad angår at det kun er folk fra SDU og KU der har skrevet, tror jeg at en del af svaret som vPro siger, er at AAU ikke har vinteroptag, en anden del af svaret tror jeg også er, at det primært er folk fra SDU der bruger denne side, da de får er kendskab til denne gennem MMI/ MCQ tråden der kører hvert år. Det virker i hvert fald for mig som at mange af dem der bruger denne side er fra SDU.

Jeg starter ligeledes på SDU d. 1 februar. Jeg er bare så vildt glad for at blive optaget, da dette har været en drøm for mig i mange år. Jeg ser frem til at møde mine kommende studiekammerater om en halvanden måneds tid :slight_smile:

Jeg følger trop med Jonas.
Jeg starter Medicin på SDU til d.1 februar, en søndag åbenbart.
Men det gør mig dog intet, jeg glæder mig som et lille barn!