1. Eksamen ;)

Jeg håber virkelig at folk der har deltaget/fulgt med i dette forum ser netop dette indlæg. Der har været snak om at klage og det er desværre ikke blevet til noget og det tvivler jeg på at der bliver, eftersom der ikke har været initiativ til at skrive selve klagen - det tror jeg imidlertid også er ved at være forsent nu. MENMENMEN, jeg synes at man skal skrive til kursuslederen, hvis ikke i fællesskab så individult, blot en besked via punkt.ku fx og gøre ham opmærksom på det - så at sige skrive en “mini-klage” - efter den 2. februar er det forsent, og hvis 100 studerende (eller bare 20) sidder synes at det har været uretfærdigt, men intet foretager sig, får han det jo aldrig at vide også tror han at han har klaret det godt, og niveauet har været det samme - også kan jo han jo bare dumpe folk som han vil!!! Men bare det at nogle få studerende skriver til ham (og det skal altså være flere end en!) har definitivt en betydning! også hvis man evt. klager over afgørelsen efterfølgende!!!
SÅ: JEG OPFORDRER ALLE TIL AT SKRIVE TIL HAM, OG BEDE ANDRE MEDSTUDERENDE OM AT GØRE DET SAMME! (og det kan jo aldrig skade - selv hvis man synes at man har gjort det godt!!!) - kom igang folkens…!!! :wink:

Jeg sender ham helt sikkert også en, men det bliver først i aften. Ville gerne have gjort det før, men er ikke i nærheden af en computer, men sender også lige en besked rundt til mit hold i aften:)

Så er vi allerede godt på vej! :smiley:

Resultaterne er derinde nu:)
Jeg bestod (Imod alle mine forventninger) :smiley:

Det er dejligt. Første skridt på vejen mod :doc: Jeg er også glad.