HEJSA
nogen der har prøvet 2 reeksamener i løbet af en sommer? nogle råd eller anbefalinger? er der andre muligheder i kender til? (jeg har kontaktet studievejledning… venter på svar
)
jeg skal potentielt op til 2 reeksamener til sommer
samlet på 25 ECTS
jeg starter ikke helt fra bunden da jeg har været til undervisning, men grundet personlige årsager har jeg ikke været i stand til at gå op til den ene… og er ikke klar til den anden.
HJÆLP ![]()