2 reeksamener til sommer

HEJSA

nogen der har prøvet 2 reeksamener i løbet af en sommer? nogle råd eller anbefalinger? er der andre muligheder i kender til? (jeg har kontaktet studievejledning… venter på svar :slight_smile:)

jeg skal potentielt op til 2 reeksamener til sommer :-1: samlet på 25 ECTS

jeg starter ikke helt fra bunden da jeg har været til undervisning, men grundet personlige årsager har jeg ikke været i stand til at gå op til den ene… og er ikke klar til den anden.

HJÆLP :folded_hands:

1 Synes om

Det er betryggende at høre :slight_smile:

Hvordan planlagde du læsningen med to fag henover sommeren?