Tæller et ekstra fag, der tages i IB (7. fag), som et suppleringsfag eller et normalt fag, når man søger ind på universiteter?
Tæller et ekstra fag, der tages i IB (7. fag), som et suppleringsfag eller et normalt fag, når man søger ind på universiteter?