9sem KU?

Kære Alle

Jeg har fået nogle opringninger fra en del af mine venner som allerede ved hvor de kommer hen på 9sem.

Efter hvad jeg har kunne forstå, er det kun dele af dem som er på listerne som har fået listerne tilsendt.

Jeg ville selv gerne vide hvor jeg og min kæreste er kommer hen, men har ikke lyst til at vente 2-3 uger, til KU for nosset sig sammen til at sende informationen ud til alle personer.

Så, hvis nogen ser:
Svend Gundestrup og Mette Kjøbæk Andersen

På en af listerne, må I meget gerne sende en mail, til mig,
svend(snabel-a)gundestrup(punktum)dk

mvh
svend gundestrup

Jeg har snakket med hende som står for KKK, hun regner med at mailen kommer ud imorgen.

mvh
svend

Hej svend

så vidt jeg kan se er du ikke kommet på hverken, gentofte, hillerød, holbæk eller helsingør

mvh nikolaj

ps: held+lykke imorgen

Kære Nikolaj

Tusinde tak.
Vi ses imorgen, til 6timers helvede på Jord :slight_smile:

for så bagefter 4 times druk på Guldfasanen. :slight_smile:

Jeg fandt ud af at jeg et kommet til Hvidovre, så det er vel ok.
Er der nogen som har nogle erfaringer med 9sem og Hvidovre?

mvh
svend

hej svend
Hvordan fandt du ud af det?

Anyways, hvis du har en liste over hvidovre, kunne du så ikke lige kigge efter steen buch, frederik treschow og jakob vad jensen.
Danke
steen

Jeg har desværre ingen liste, men efter hvad jeg kan se, så er KKK den eneste som ikke har sendt lister ud.
Jeg ringede til KKK’s klinik sekratær.
Hun lovede dog at sende listen ud ASAP, dvs formentlig imorgen.
Så hvis alt går vel, har vi svar imorgen når vi er fulde :slight_smile:

Vi ses frisk imorgen kl 0830 :slight_smile:

held og lykke til alle.

mvh
svend

Hvidovre er supergodt. Hat været i klinik på ort kir og skrevet osval 2 der. Kan klart anbefales hvis man er til skrap ortkir humor. Geriatrisk er også at anbefale havde 3 mdr vikariat i sommers. Har været mit foretrukne hospital siden 9.

cool, glæder mig.
Jeg må indrømme at Glostrup er min klare farvorit.
Jeg har været ude og køre med læge bilen et par gange, federe bliver det ikke.

Jeg er måske også lidt en “traume tosse” som min kæreste udtrykker det.

Jeg håber at alles eksamen er gået godt.

Jeg har dd får officielt brev fra KKK, så alle burde nu, have fået e-mail om hvor de skal være på 9sem.

mvh
svend