AAU 1.3 eksamen

Hejsa.

Jeg undrede mig lidt over, om der var nogen der kendte en, der tidligere har brugt alle tre forsøg til den mundtlige eksamen, på første sem i AAU?
Jeg ved nemlig at vi har tre forsøg for hver eksamen, men har aldrig hørt om nogen dumpe helt til den tredje forsøg. Derfor ville jeg lige spørge herinde.

Det er sikkert eksamensangsten der presser på lige nu, og er en af grundene til at jeg spørger dumme spørgsmål lige pludselig :sweat_smile:

Mvh cc

1 Synes om

Jeg har lige et spørgsmål at tilføje til denne eksamen:

Man trækker jo en case man kender. Læringsmålene som man får, står de i samme rækkefølge som de gjorde til case? :slight_smile:

1 Synes om

Hejsa, Jeg tror ikke jeg kender nogen, der har brugt mere end 2 forsøg på 1.3 eksamen. Det er en meget chill eksamen, hvor de godt er klar over at man er presset. Man skal huske på at man skal kunne svare på spørgsmålene tilsammen og ikke kunne svare på det hele alene. Når det så er sagt kan der altid være situationer, der påvirker det såsom sygdom eller dødsfald i familien.

Uanset hvad er jeg sikker på at i nok skal klare den!

Jeg kan desværre ikke svare på Sofies spørgsmål idet min 1.3 eksamen, var bygget op på læringsmål uden en case til. Normalt er der spørgetimer inden eksamen, hvor du vil kunne få svar på dit spørgsmål.

Mvh

2 Synes om

Tusind tak for svaret bov.
Har lige et spørgsmål mere. Jeg skal nemlig op til den mundtlige eksamen d.16/1 og der er nogen andre der skal op efter den dato (helt op til d.23/1).
Tror du at censoren og casevejlederen tager det i betragtning, at nogen har haft mere tid til at læse op end andre? Føler nemlig at det er en smule træls, at have mindre tid end de andre til at læse op.

Mvh Cc

Synes det er svært at sige, mest fordi der normalt ikke er så mange, der dumper. Alle dem jeg kender gik ud fra den eksamen med en “var det bare det?” Følelse. Så hvis jeg var dig, ville jeg nyde den lange ferie i stedet :cowboy_hat_face:

Tusind tak for dine svar. Det hjælper virkelig med nervøsiteten.

Hvad semester var det nu du var på?

Mvh cc

Intet problem, er glad for at kunne hjælpe!
Jeg går på 7. Semester :hot_face:

1 Synes om

Er du en studenterunderviser eller bare en kandidat studerende der prøver at overleve studiet🥲

Jeg er desværre ikke underviser. Jeg havde overvejet det, men det kan ikke hænge sammen med fraværs regler og mine 2 andre jobs :woman_shrugging:

1 Synes om

Tak for svar @Bov.

Det kunne jo have været super fedt, hvis man “kun” behøvede at læse op på spg. 5 i hver case :wink: fx. hvis nu man i forvejen havde aftalt hvilket spg man skulle op i. @ConfusedCat :wink:

Tak for hjælpen.

1 Synes om