AAU, bilag på erfaring?

Hej

Som i nok kan fornemme på titlen, så er jeg nysgerrig på hvilket bilag AAU regner med at modtage vedrørende erfaring. Hvad skal der stå i denne og skal det bare skrives som en helt almindelig “anbefaling” som man for eksempel sender i en jobansøgning? Har tidligere læst om det, men kan simpelthen ikke finder link til dette igen;D

Tak på forhånd

Hej Nikita!

Jeg søgte hele puljen, Kvote 1+2 på alle 4 UNI’er, så har du spørgsmål, må du endelig skrive :slight_smile:

På AAU vedlagde jeg bare den sidste lønseddel på hver sted jeg refererede til, der står også hvornår du blev ansat, så kan de se hele perioden på den måde.

Lavede yderligere en liste med navn+nummer på mine tidligere chefer de forskellige steder, hvis de ville indhente referende ( Er slet ikke sikker på at det var nødvendigt, but still… )

1 Synes om

Glemte lige at tilføje; jeg manglede lønseddel på et af stederne, jeg havde skrevet, og der ringede de til mig. Så hvis der mangler noget relevant, så skal de nok give lyd! :slight_smile: Generelt havde jeg en virkelig god oplevelse på SDU, AAU og AU med deres administration, hvor jeg skulle sende dokumentation ind på diverse ting :slight_smile:

1 Synes om

Tak for dine svar!:slight_smile: Vidste ikke en lønseddel i sig selv var nok, men så er det jo dejligt nemt, tak:)

1 Synes om