AAU Start 2024 - Honnørkajen

Jeg er så heldig at være kommet ind, og jeg glæder mig noget så afsindigt! :stethoscope:

Hvem skal ellers starte til september? Kan se at der allerede fra start er socialt arrangement, som i første dag - Noget med at man mødes ved noget der hedder Honnørkajen? Kan nogen fortælle hvad det går ud på? :blush:

Hej

Først og fremmest tillykke :partying_face:

Jeg kom selv en del for sent til det så kan fortælle hvad jeg kan huske fra den dag. Det starter med at du finder tutorne fra medicin og sidder sammen med de andre nye studerende på medicin/medis udd. Derefter spiser i fælles morgenmad, hvor de deler små poser ud med brød, smør og ost tror jeg (de deler også kaffe ud). Så bliver der lavet tale for alle de nye studerende. Til sidst tager alle studerende til campus (i grupper) enten med bussen, cykel eller egen bil. Busserne venter klar ved honnørkajen og cykelgrupperne cykler sammen, så man ikke selv skal finde campus alene. På campus finder man så medicins/medis’ tutor gruppe igen og lærer sin studiegruppe samt familiegruppe at kende - gennem nogle “lege” tutorne har tilberedt.

Håber den forklaring hjalp.

P.s. hvis du har bil og ikke kender til Aalborg kan du parkere i Friis’ parkeringsplads. Det er 1 time gratis og der bliver taget et billede af din nummerplade ved indkørsel, så du kun skal skrive noget ind på en betalingsskærm ved udkørsel.

Mvh CC

1 Synes om

Tak for svaret! Jeg må prøve at kigge lidt på det parkering, jeg har det ret stramt med at køre bil uvante steder nemlig, haha :sweat_smile:

1 Synes om

Pas på at du ikke kører over broen to gange som jeg gjorde dengang
:slightly_smiling_face: :gun:

2 Synes om

Haha, puha det krydser vi fingre for at jeg ikke også gør :sweat_smile:

1 Synes om

Det var en super hyggelig dag! Det ved jeg ConfusedCat også synes når man kigger tilbage på det :wink: Men SUPER akavet! Så det bare at tage den i stiv arm og gøre sit bedste.

2 Synes om

Haha ja det forestiller jeg mig også at det bliver :sweat_smile: jeg er så dårlig til ryste sammen lege osv. :joy:

Tutorne er ret gode til at få dig til at føle dig tryg. Husk at de også har været igennem det samme. Det bliver næsten aldrig akavet med deres hjælp. Det skal nok blive en god dag med sjove lege. Så bare se frem til det :blush: :purple_heart:

Mvh cc

I havde ret, en virkelig hyggelig dag :smiling_face_with_three_hearts::partying_face::balloon:

4 Synes om

Dejligt! 1. Semester holdet virker rigtig fedt. :wink:
Så sig til hvis du mangler noget.

Sjovt! Jeg sad og tænkte på om det mon var dig Sofie :smile: jeg turde ikke spørge :joy:

1 Synes om

Det er også helt i orden da. :smiley: Jeg synes selv at 5. semester studerende virkede meget voksne da jeg gik på 1. semester. Nu går jeg her selv, og jeg føler mig hvertfald som den samme som før haha. Nu det kandidat studerende som er de voksne :joy: Men du altid velkommen til at sige hej hvis det er :wink:

1 Synes om