Aau uden relevant erfaring

Hej alle!
Jeg har søgt medicin (og nogle relaterede studier) i kvote 2 over hele landet. Jeg kunne godt tænke mig at søge en anden naturvidenskabelig uddannelse i kvote 1, til at sikre, at jeg starter på en eller anden uddannelse til august. Men det ville jo betyde, at jeg er nødt til at ofre en af mine prioritæter, da jeg allerede har søgt otte uddannelser på optagelse.dk.
Mit spørgsmål drejer sig om hvor sandsynligt er det at komme ind på AAU uden relevant erfaring? Jeg har ikke et super snit til kvote 1, og kommer direkte fra gym… derfor tænkte jeg, at det er måske den jeg ville ofre. :slight_smile:

1 Synes om

Altså Aalborg Universitet. :slight_smile:

Hvorfor ikke en af de relaterede studier? :slight_smile: Så bibeholder du chancen, hvis de andre uddannelser alligevel ikke er noget du brænder for

Ja, det er rigtigt nok, men jeg brænder lidt for det hele, og det er præcist derfor det er lidt svært at vælge… men hvis ikke jeg har en chance alligevel til at komme ind på Aalborg, så er det hellere det, jeg ville droppe. For de optager dem, der har relevant erfaring. :slight_smile:

Du kan søge MedIS. - så kan du se om medicin er noget for dig da de følges ad en del af vejen