Ansættelse som lægevikar

Hej derude!

Ift ansættelse som lægevikar efter 8. semester, er der så nogen der kan svare på, om de primært kigger på ens karakterer fra studiet, eller om de kigger på tidligere relevant erfaring?

Jeg er ikke så stærk skriftligt, men jeg har +10 års erfaring som sygeplejerske ( ved godt det er nogle andre arbejdeopgaver, bevares). Er der nogen der kan fortælle om jeg allerede nu kan skyde en hvid pil efter et lægevikariat, hvis jeg ikke ligger i den høje ende af karakterer?

På forhånd tak :yellow_heart:

Jeg har haft et vikariat i psykiatrien. Jeg har tidligere erfaring i form af SPV-arbejde, men ikke noget psykiatrisk erfaring som sådan. Jeg har haft et klinikophold på Grønland, hvor jeg havde selvstændige konsultationer sammen med en anden stud.med (under supervision). Da jeg søgte vikariatet, havde jeg endnu ikke haft psykiatrisemestret, men dette var ikke noget problem for dem, så længe jeg havde lysten til at lære.
Jeg skulle vedlægge CV, karakterudskrift og ansøgning.

Mine karakterer er heller ikke i den høje ende generelt, men mit indtryk er ikke at de går meget op i karakterer - ikke der hvor jeg arbejdede. Det handlede mere om hvorvidt man havde lyst til at arbejde i psykiatrien.

Har du gjort dig nogle tanker om du vil søge nogle specifikke steder/specialer?