Hej
Jeg ville høre om det er muligt at få et deltidsjob på en hospitalsafdeling i sin bachlor. Jeg har ikke taget spv kurset endnu, men gyn/obs interesserer mig virkelig meget og jeg har massere af gå på mod og også mulighed for at blive flere år på arbejdspladsen. Er dette nok til at kunne få et arbejde eller lyder det helt urealistisk? tak på forhånd. (går desuden på 2 semester her efter sommerferien)
Hej du!
Det er bestemt muligt at arbejde uden SPV, omend mulighederne er meget mere begrænsede. Jeg kan ikke udtale mig om andre steder end Aalborg, men her er der på sygehuset blandt andet mulighed for at arbejde på øjenafdelingen og biokemisk uden. Gyn bliver straks sværre, da de i forvejen ikke gør den store brug af studerende. Jeg kender en enkelt eller to, der har arbejdet hos private gynækologer i Aalborg, om de havde SPV ved jeg ikke.
Alternativt kan du prøve almen praksis af, der ser du lidt af det hele og med tiden vil du nok kunne få lov til at lave celleskrab og lignende, hvis praksisen er med på den.
Jeg tror dog desværre du skal sætte forventningerne ned og starte med “the basics”, hvilket jeg ikke mener gyn/obs er
mvh BOV