Arbejde som medicinstuderende + forskningsjob

Hej,

Jeg læser medicin på 5.semester på AU og skriver angående studiejob. Jeg er SPV-vagt men jeg vil helst arbejde på andre afdeling på hospitaler udover at arbejde som SPV-vagt. Jeg har prøvet at søge job på klinisk biokemisk afdeling på de forskellige hospitaler, hvor 2 af hospitalerne har anbefalede at jeg søger job gennem vikarbureauet. Kan i anbefale afeldinger på hospitaler eller noget andet arbejde for medicinstuderende som ikke er igennem vikarbureauet? Også har man mulighed for at arbejde ind for forskning som bachelorstuderende?

Håber at høre fra jer! :slight_smile:

1 Synes om

FADL og vikarbureauet har en klasse overenskomst, så jeg ville nok stadig lede efter job med den i baghånden. Hvis du er træt af de normale SPV-vagter er der jo rig mulighed for at komme på alverdens forskellige hold med arbejdsopgaver der varierer i alle retninger. Stikker-holdet, akut-holdet, tryktanken, nuklear-holdet osv. At være OP-assistent på orto kan også varmt anbefales.

mht. forskning så handler det om at sparke døren ind hos den forskningsansvarlige overlæge og stille sig selv til rådighed. Man får nok en del afslag eller slet intet svar, men de fleste er søde og rare mennesker, som er til at snakke med. Held og lykke!